{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
727 visninger | Oprettet:

Hjælp til ideer. {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Min farmor døde igår, og blev 90 år gammel. Jeg havde et rimelig tæt forhold til min farmor, da min far er enebarn og min storebror og jeg var de eneste børnebørn hun havde.
Min farfar døde i 2000, og siden da, har hans vielsesring ligget i mit smykkeskrin. Min bedstemor gav mig den til hans begravelse.
Nu da min farmor også er gået bort, syntes min far at jeg skulle have hendes ring også, fordi han tror det var hendes ønske.

Nu har jeg så to vielsesringe, som jeg er virkelig glade for!!
Men, jeg synes det er synd at de bare ligger i et skrin, og er sikker på at min farmors ønske var, at jeg skulle bruge dem til noget.
Jeg kunne godt tænke mig at få en (eller to) ringe ud af dem. Har i nogle ideer til hvordan man ellers kan bære ringene på sig, så man bliver mindet om dem?
Der er gravering i den ene ring, og denne vil jeg selvfølgelig gerne bevare.. Der ud over har jeg så et spørgsmål - den største ring (som jeg tror er min bedstefars - den med gravering) har indgraveret hans navn og en dato? Man får vel ikke graveret sit eget navn, men den andens?

Håber nogen kan hjælpe mig til en god ide.

Hilsen Marie


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp til ideer.
  • #1   3. dec 2011 Eller ideer til hvad man kan gøre ved ringene for at de bliver lidt mere hverdagsegnede?
    Begge ringe er for store.


  • #2   3. dec 2011 Ked af at hører om dit tab :S
    Var det mig, ville jeg sætte begge ringe i en kæde og bærer dem rundt på denne måde. Dette ser man mange gøre med deres forældres vielsesringe. Så kan andre folk også se, at der er nogle personer i ens liv man elsker og savner. Hvis de bliver pudse rigtige flotte, vil de også være flotte at bærer rundt på som kæde smiley
    - Hvis det er ægte guld som kan smeltes om, kan du også få lavet en anden fantasy ring, men dette syntes jeg måske ville være en skam når der både står dato og navn i ringene.


  • #3   4. dec 2011 Ja nemlig. Tænkte også at jeg måske kunne få sat et hjerte i den ene ring, og så måske bære den anden i en kæde. Lige nu går jeg også med dem rundt om halsen, men jeg synes at når det er en ring, kan man kigge på den.

Kommentér på:
Hjælp til ideer.

Annonce