{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

Troede min hest var død!.. {{forumTopicSubject}}

Ja jeg tror så godt nok lige jeg fik mit livs største chok i dag ALDRIG har jeg været så bange ALDRIG!..
Nå men imorges kl. 05.45 var jeg i stalden og fodre, det skal lige siges at mine heste står privat opstaldet på gården lige ovre på den anden side af vejen(Lige over for os), Så ham der ejer gården lukker hestene ud ved 10-11 tiden. Nå men jeg går over og fodre og smider dækkener på og der var intet med hestene.
Jeg går i skole.
Da jeg så går i stalden ved 14. tiden i eftermiddags var hestene inde (Pga. møgvejr) men da jeg kommer ned igennem laden kunne jeg godt se min hoppe lagde ned for kunne ikke se hende, kun de 2 andre, mens jeg går gennem laden kalder jeg hendes navn( Reagere hun altid på) men i dag INGEn reaktion, jeg nærmer mig boksen og får øje på hendes ene bagben som stikker op i luften, jeg styrter der hen, hun lagde på ryggen med hovedet mod jorden, alle 4 ben op i vejret og helt udstrakt, jeg SKRIGER hendes navn men hun ikke så meget som reagere jeg går i panik flår boks døren op og løber ind til hende, stadig ingen reaktion, jeg bryder sammen, men kunne se hendes mave bevæge sig altså hun er ikke død jeg styrter ud efter grimen smider den på hende og begynder at trække hun løfter hovedet lidt og sparker løs med alle benene hvorefter hun opgiver.
Jeg styrter ud af boksen og ind i huset efter gårdejer der løber med ud, hun vil stadig ikke op, jeg græder, ringer dyrlægen op (Han kender mig og jeg kender ham altså, sådan Godt) så han siger jeg kommer med det samme!, gårdejer rygger i hende, hun kæmper, han prøver at vende hende uden held, hun kæmper stadig, pludselig kommer hun op på røven så hendes ben ser total vandskabt ud, men hun kommer på benene, jeg skynder mig at trække hende ud og går med hende, men hun smider sig da hun kommer ud, men kommer hurtigt op, dyrelægen kommer, og konstatere begyndene kolik men i meget lille grad.
Maisy er en hest uden det store imunforsvar så hun reagere meget voldsomt! Er i sindsyge jeg var bange og jeg har været i stalden hele dagn så de næste 2 døgn må hun kun leve af hø, gulderødder, og vand. Når man ser sin hest sådan ved man virkelig hvor meget den betyder for en ved slet ikke hvad jeg ville have gjort ved mig selv hvis hun var død. Undskyld det blev så langt havde lige brug for at komme ud med det smiley Hvordan har jeres dag været?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Troede min hest var død!..
Kommentér på:
Troede min hest var død!..

Annonce