{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

ØV... hvor er det ærgeligt...... {{forumTopicSubject}}

...... når man ikke når at ride, Onsdag er springdag på gården, men det plejer som regel ikke at være et problem, men idag kom jeg imorgen kl ca 10 og så var der under visning kl 11 og de var igang med at bære spring ind i ridehuset så der var helt proppet (skal lige siges at jeg havde sadlet op og var gået ned i ridehuset og hoppet op og skridtede rundt, men han var total uopmærsom, og når ridehusdøren er åben vil han heletiden mod udgangen, og dem der kom ind og ud med spring var også ret farlige) så skulle jeg en masse om dagen, men tænkte at jeg så ville tage tilbage og ride om aftenen, nu har jeg så lige været deroppe og de var så igen igang med at bære spring ind i ridehuset og så var der igen undervisning Øøøv, nu orker jeg ikke at tage derop igen senere i NAT! så han for fri idag... men fik undervisning i går så ville mega gerne ride ham idag.. men altså. og vi kan bare ikke ride ude, for halvdelen af banen er taget væk, så der er ikke 'hegn' ud til foldende, så han er rigtig svær at ride ude..:) øv.. har i andre haft en god ride dag idag?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ØV... hvor er det ærgeligt......
Kommentér på:
ØV... hvor er det ærgeligt......

Annonce