{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Den dumme, dumme mavefornemmelse... {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg vil bare ud med mine tanker i det her indlæg... Jeg vil hverken støde nogle eller starte en diskussion - på forhånd tak smiley

Jeg har den her dumme dumme mavefornemmelse..
Den fornemmelse som gør at man føler sig helt og aldeles anderledes, mærkelig... Uønsket?

Den ulidelige følelse af at mangle noget meget vigtigt.. Noget som man savner forfærdeligt, selvom man endnu ikke ved hvad det er..

Den knusende, ødelæggende følelse af at være helt alene i verden..?
____

Efter jeg er flyttet til København igen, føler jeg mig så alene..
Jeg savner mig gamle venner og veninder, som grinte med mig når jeg gjorde noget skørt.. Som jeg havde det så fantastisk sammen med, som alle var en smule tossede - jeg var ikke alene :')

Jeg bliver behandlet pænt her.. Men som en fremmed ville behandle en hund; så vidt som muligt ignorere den, eller som en togkontroløer er med de 400 passagerer; så lidt snak som muligt..

I en halvt år har jeg forsøgt at blive en af dem.. Være sammen med dem, snakke med dem, grine med dem.. Men nu? Efter så lang tid? Jeg magter det ikke mere..

- Jeg magter ikke at prøve forgæves hvert eneste frikvarter, og forsøge så ihærdigt at få partnere til gruppearbejdet..

Jeg er blevet så frygtelig alene...?

_____

Hvis i ikke har noget at sige, så lad venligst værre med at skrive tak ..

Jeg har bare sådan brug for at komme ud med det, selvom knuden i min mave stadig sidder der..
Jeg overvejer lidt at skifte skole.. Men orker ikke at være ny for 6. gang..

Mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Den dumme, dumme mavefornemmelse...
  • #1   25. jan 2012 Jeg var en del af dem - engang :l

  • #2   25. jan 2012 Det var egentlig bedre i starten, men det bliver bare mere og mere slemt.. De andre nye fra i sommers er allerede blevet "optaget" i klassen ..

  • #3   25. jan 2012 Jeg er selv flyttet til København, og jeg sad med samme følelse i Oktober. Det dukker op fra tid til anden endnu, men, jeg er stadig splittet. Så jeg kender det godt. Det er vidst meget normalt, at man savner det man er vant til.

  • #4   25. jan 2012 Kender det alt alt for godt.. Men efter 5 år, er den fornemmelse endelig væk! Godt nok lang tid, men alligevel smiley

  • #5   25. jan 2012 Har selv haft netop samme tanke - at jeg havde gjort noget forkert...
    Men jeg ved det ikke, der kan selvfølgelig altid være noget skjult.

    Jeg frygter bare hver dag.. Ikke fordi jeg synes de er onde mod mig, jeg føler mig bare så... Ja, uønsket er nok det bedste ord, selvom det alligevel ikke er helt rigtigt at bruge..


  • #7   25. jan 2012 Camilla

    Jeg har ikke på noget tidspunkt hængtet mig på dem.. Jeg har bevidst undgået det smiley

    Jeg sidder alene hvert frikvarter nu.. Og til vores projektopgave har jeg været rundt og spørge alle, (Selv drengegrupperne) og ingen vil have mig med..


  • #9   25. jan 2012 Øv, det er bare ikke sjovt!

    Har stået i samme situation et par gange. Jeg tror ikke at det bliver bedre, så jeg ville nok overveje at skifte skole (igen). Måske er der nogle søde piger der, hvem ved? smiley

    Du mister i hvert fald 100% lysten til at gå i skole ved det der, og din selvitllid brydes også helt ned. Det er noget skidt. Men jeg synes det er super flot at du selv har taget så meget kontakt til folk, og det er helt klart dem som er galt på den!


  • #10   25. jan 2012 Man kan sagtens snakke med en lærer, men når man er 15 år kan man ikke ændre noget. Det er kun i de mindre klasser det hjælper, desværre smiley

  • #11   25. jan 2012 Jeg er bare så meget i tvivl..

    Hos min mor i jylland bliver jeg psykisk 'nedbrudt' på hjemmefronten, og jeg kan ikke kan klare at skulle være så meget sammen med min mor hver eneste dag..
    Til gengæld har jeg så nogle fantastisk veninder derovre, som jeg altid kan snakke med, og flere som deler de samme interesser som mig (Heste primært).. De er så behagelige dem!

    Her hos min far i København har jeg det rigtig godt hjemme.. Laver mange forskellige ting med min familie (Går fx. til zumba med min far - tro det eller ej..) og mine søskende er der altid for mig!
    Til gengæld er hver skoledag en indre kamp..


  • #12   25. jan 2012 Har du snakket med din far?

    Går du i 9.? For så ville jeg måske klemme balderne sammen og overleve det sidste halve år. Efter folkeskolen er alle mennesker meget anderledes, og jeg vil næsten love dig at du efterfølgende vil få en masse gode venner smiley


Kommentér på:
Den dumme, dumme mavefornemmelse...

Annonce