{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.070 visninger | Oprettet:

Frustration over mat. B :( {{forumTopicSubject}}

Ihhh hvor er jeg bare "arig" lige nu!! Jeg går på HHX på andet og jeg havde sidste år matematik c (fordi det skal man) jeg ar altid været sååå glad for at have matematik og er rigtig glad for tal og sådan smiley nå men sidste år var min års karakter på to 10 tallet hvilket jo var super!! Når men her efter sommerferien startede vi op igen og jeg havde som planene valgt matematik B! Vi har så fået ny lære!! En gammel mand, der altid går i de samme bukser og som altid hænger nede under hans klamme pink underbukser og på en "god" dag der kan man se 20 cm af røv sprækken! Føj eller når han retter sig op så kan man se det halv af hand mave der hænger ud over bukserne! Han lugter af sved så klasse lokalet skal luftes ud når vi har haft ham!!! Som den person jeg nu nok er så valgt jeg og gave ham en måned! Efter den måned gik jeg op til rektor og fortalte ham hvor dårlig han så ud og det var så klamt!! + at når vi stiller ham et spørgsmål så får vi bare ren besked på vi skal holde vores kæft og undervise kan han bare heller ikke han tager billeder af alt med hans mobil og ligger det på nettet... Når men rektor sagde jeg skulle give det en chance pg det sagde han også de næste par gange jeg gik der op og han sagde vi skulle se tiden an og bla bla lort på lort! Eksamen nærmede sig og vi havde ikke lært en skid i vores klasse og selvfølgelig skulle jeg da op i mindeligt og skriftligt matematik !! Jeg gik op til rektor igen pg fortalte ham sole klart at jeg ikke ville gå op fordi vores lære har været sådan en idiot!! Når men jeg får bare at vide at jeg skal gå op! Det skal lige siges at min års karakter ligger her på 02 og 4!! Idag har jeg været oppe og tro mig om jeg ikke trækker et emne fra år som jeg overhovedet ikke har lært en skid af og som jeg nu skal til eksamen i!! Perfekt! NEJ!!! Når men jeg går op og går ud med et 02 og jeg er så hissig jeg begynder at tude da jeg kommer ud!! Så får jeg fyret den kommentar i hovedet af rektor at jeg kunne også have strammet ballerne noget mere!!! OMG!! Jeg vidste slet ikke hvad jeg skulle sige!!! Kæmpe fucking spasser!! Og jeg kan ikke gå det op næste år! Fedt! Så starte med en karakter sidste år på 10 og slutte med en på 02 det er jo fuædstændig umuligt!!! Hader min fucking skole lige nu!! Tror måske jeg er den der laver mest i timerne og høre mest efter så det er altså ikke fordi jeg er en sløv banan!! :(((
Guuuuud hvor er jeg træt af ikke og være blevet hørt og der ikke er blevet gjord en skid!!!

Håber i gider at læse det, selvom det blev langt smiley undskyld!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Frustration over mat. B :(
  • #2   20. jun 2012 Helt sikkert, men jeg har også brugt nettet og det ene og det andet men hvad skal jeg så bruge timerne til når jeg får mere ud af nettet pg bøgerne det er det der ikke hænger sammen!! smiley men kan godt følge dig men Gud hvor er jeg da bare træt af det smiley

  • #4   20. jun 2012 Jeg går på gym og har også lige afsluttet mat B både med en eksamen i både mundtlig og skriftlig. Nogle af mine veninder oplevede at måtte dumpe til den skriftlige. Og det er ikke på grund af lærens manglende undervisning for nogle af os andre fra klassen fik strålende karaktere. Men min konklussion var, at man hurtigt under vurdere mat eksamen (efter min mening), for den er altså svær. Sværre end jeg og mange andre havde forventet. Har du prøvet at høre klassekammeraterne ad, om det er gået dem lige så "dårligt" eller om der er nogen der har klaret sig godt? smiley
    Hvilken prøveform havde i? smiley Vi fik nemlig udleveret alle de mulige spørgsmål vi kunne trække i læseferiens begyndelse, også var det ellers bare med at terpe og skrive dispositioner til hvert emne. Når man så havde trukket, havde med ½times forberedelse smiley Så med den prøveform, kan man på en måde godt sige, at det er op til den enkelte selv, at få læst ordentligt op på stoffet smiley


  • #5   20. jun 2012 men nu er det heldigvis SLUT smiley

  • #6   20. jun 2012 Kan du ikke skifte HHX det sidste år hvis i skal have samme lære, eller kan man ikke tage 2. år om? Hvis du altså selv vil.

    Kan sagtens forstå dine fustrationer


  • #7   20. jun 2012 Nu går jeg på HF, så der er sikkert andre regler.
    Men sidste år havde jeg mat C, og fik 10 og 10 til eksamen. I år havde jeg så mat B og fik 12 og 7.
    Men jeg fik af vide, at hvis jeg havde fået eks 02 her på B, kunne jeg bare bruge mit C i gennemsnit, og ligge B som bilag, for at det ikke skulle trække ned, men stadig være bestået til de uddannelser der kræver det.
    Ved ikk om det er en mulighed for dig også?
    Jeg vælger self mit B, selvom jeg er skuffet over 7 i skriftlig.


  • #8   21. jun 2012 hmm ja nu bliver jeg nok upopulær, men det lyder lidt til at du giver din lærer skylden for alt. Han er trods alt uddannet gymnasielærer, så et eller andet må han jo have mellem ørene. Det lyder til at det kun er dig der har et problem, eftersom at der ikke er andre der har klaget.

    - jeg synes ærlig talt du burde have kommet over din forfængelighed, ikke hænge dig i hvorvidt din lærer ser ud og lugter, men opført dig lidt mere modent og have få noget ud af undervisningen. Men det kan jeg selvfølgelig sagtens sige nu;)


  • #9   21. jun 2012 Det høre med til showet! Hvis du ikke er i stand til at få noget ud af undervisningen er det dit ansvar at læse pensum op - og så meget er der heller ikke fra c til b smiley

  • #10   21. jun 2012 det er bare rigtig træls det der med at have en dårlig lære , i folkeskolen og 10 havde jeg gode matematiklærere og fik som regel 10 taller , og jeg kunne godt lide matematik , nu her efter 3 år på htx med en dårlig lærer , er jeg lige dumpet matematik smiley

  • #11   21. jun 2012 Altså en rektor fyrer ikke bare en lærer fordi én elev ikke forstår læreren, tror de fleste har oplevet det. Ellers så få et log in til systime næste gang, den er rigtig god at bruge og der er videoer hvor en står og gennemgår mat b pensum.

  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #12   21. jun 2012 Man har ansvar for egen læring, selvom det da er træls, men nu altså ikke udenlukkende lærerens fejl, at du får 02.

    Hvordan gik det med de andre, der var oppe med samme lærer?


  • #13   21. jun 2012
    Nogle lærer er bare møg dårlige til at lære fra sig ( havde selv en skøn en til NV på 1år der ikke lavede andet end at stamme og gå fra klasen i halve og hele timer ). Så må man enten acceptere at læreren ikke er den bedste og en man kan særligt godt med og derfor få noget hjælp selv i lektiecafe, på nettet, forældre osv, eller man må samle hele klassen - hvis alle syntes det ( evt. andre klasser der også har læreren ) og få en klage lavet.


  • #14   21. jun 2012 Det betyder bare så meget med læreren.. Gik selv fra at være den bedste i klassen til mat. i folkeskolen og kom så på HH og havde en super træls mat. lærer.. Endte mit mat B med et 2 tal også smiley

  • #15   21. jun 2012 Hvad hedder din lære?

    Har selv gået der smiley


  • #16   6. jul 2012 tak for alle jeres svar, men dog er jeg ikke den enste der har brokket sig, over halvdelen af klassen ha brokket sig over ham.. men nu er det slut, synes bare at det er for dårligt der ikke blev gjord noget fra starten.. Men ja han er sikkert uddannet gym lære, men nytter ikke rigtig noget når vi som elever ikke forstår en dyt af hvad han siger, men ja! det er slut nu!! smiley

  • #17   6. jul 2012 Jeg forstår så faktisk ikke at du ikke valgte at klage over din eksamen, altså en skriflig klage til ministeriet. Så havde du måske have haft kunne tage en ny eksamen.

Kommentér på:
Frustration over mat. B :(

Annonce