{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
653 visninger | Oprettet:

Så er man tilbage... {{forumTopicSubject}}

... efter en lille hyggelig tur i skoven på min elskede islænder! Mørkt var det.. I sær inde i skoven.. Men selvom min 25 årige gamle islænder hoppe, Væna. ikke har været redet i godt og vel et halvt år, så er der aldrig nogen problemer med hende. Det er bare lækkert!
Stort smil herfra! :-))

Katrine Stuhr.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er man tilbage...
  • #1   29. jun 2012 Jeg var også på en super dejlig tur på min hyp. Han er igang med genoptræning efter en foldskade. Skønt med den første galop i ca 1 mdr

  • #2   29. jun 2012 Dejligt at høre! Man bliver altid så glad når man kan se fremskridt, eller når man bare kan sætte sig op på sin bedste ven med lange tøjler og skridte ud i mørket.... Tillid - det er bare det fedeste!

    Held og lykke med din hyp! smiley


  • #3   29. jun 2012 Ej hvor lækkert!
    Var også ude på min Islænder for første gang efter han havde fået revet 7 tænder ud - han gik også bare fantastisk! smiley
    Dejlige dejlige dyr! (:


  • #4   29. jun 2012 Hold da op, det var noget af en tandoperation!!!
    Hvor er det lækkert! Helt fantastiske dyr, det er de bare! smiley


  • #5   29. jun 2012 Ja, var også ret sikker på det hele var slut - men han klarede det - men nu går det så fint, han tager på, spiser let og kan nemt drikke vand så han har det bare super godt - hvis ikke bedre smiley

  • #6   29. jun 2012 Skønt smiley
    Jeg har været på en biltur med to veninder i dag. Hvor vi fik kigget på en hest for 2. gang, så håber på jeg snart får en ny fin hest. Og så sad vi i solen ved en lille gårdbutik og spiste økologiske danske jordbær, og bagefter nussede vi med deres tamme hjorte. Senere tog vi hjem og spiste lækker mad og hyggede i sengen med slik. Så er også næsten lige kommet hjem smiley


  • #7   29. jun 2012 Frederikke: Puha, så lyder det til at have været slemt.. Men ja, 7 tænder, det er godt nok også mange... Godt at høre han er ved at komme ovenpå igen! smiley

    Laura: Hestekig, ja det kan tage tid! Og det skal det også, held og lykke med det! smiley


  • #8   29. jun 2012
    Dejligt med sen aften tur :o)

    Er vågnet efter en begivenhedsrig aften.. Først studenterfest hvor jeg var den eneste ædru blandt 3 andre meget fulde mennesker - en af dem min kæreste. Så hjemmad halv tre, men ikke helt for vi "blev nød" til at give to gutter og deres ven er lift, han var ualmindeligt fuld og sagde ikke et kvæk og kunne IKKE gå eller bevæge sig så at kører forbi ville ikke have været venligt.

    Så da også lige forbi skadestuen fordi min kæreste tidligere på aftenen lavede et fuldemandsstunt der hed at slå hans ven i maven - han glemte bare at spænde i hånden = vride den meget om.
    Så vente vente og røngten osv. med beskeden " den er forstuvet ".
    Jeg ved ikke hvad det er, så spørger og svaret er " det er når vi ikke ved præcist hvad det er ".. Tak også hjem i seng og lande kl. 5 i morges.

    Men han kan ikka bevæge hånden uden det gør ondt, er utrolig øm, man kan ikke strejfe den, bump i vejen osv. gør ondt ergo skal jeg lege plejer de næste uge eller to, jubiii....

    Men sjov aften/nat smiley


  • #9   29. jun 2012 Hold da op en aften! Haha, kunne ikke lade være med at grine da jeg læste det stunt din kæreste lavede...! Det var lidt ærgeligt for ham´;-)
    Så ved du da i hvert fald hvad du skal lave de næste par uger, hihi..

    God bedring til ham, klovn! :o)


Kommentér på:
Så er man tilbage...

Annonce