{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.150 visninger | Oprettet:

Ved ikke om jeg skal grine eller græde. {{forumTopicSubject}}

Et sørgeligt tilfælde (efter min mening) men kunne da godt tænke mig at høre jeres mening om den her samtale. . Det er en bruger der skriver til mig på BB, som fordi jeg ikke vil give ham mit nummer med det samme, bliver ret så fornærmet .. Er det mig der er galt på den??

Den skal læses nedefra og op!!!!
-----------------------------------------------
afvist? er du meget retarderet eller er det din forfejlede selvtillid i en retarderet udgave der ævler om afvise på blankhed uden skridt 1? du er det mest forfejled emenskkeske jeg har set, men samtidig med du sejler i en sort fortid der lukker din fremtid ,så kan man forstpå ingen har behandlet dig ordentlig


--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 11-07-2012 10:09:35
Emne: SV: OMG

Vil du godt fortælle mig hvor jeg modsiger mig selv :-)?
Jeg tror bare at du er fornærmet over at blive afvist. Sørgeligt.


--------- Forrige besked ---------
Fra:
Sendt: 08-07-2012 12:04:04
Emne: SV: OMG

når en perosn ikke fremstår i virkelige liv så er det vidst meget tydeligt at man kun har en enste grund at dømme ude fra det er det man ser og din opførsel..så det er næsten alt du siger der modsiger hinanden kære ven


--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 27-06-2012 00:02:41
Emne: SV: OMG

Jeg synes at du virker til at udtale dig lidt for meget om hvordan jeg er som person. Noget du umiddelbart dømmer ud fra 1 ting. Det synes jeg egentlig ikke er retfærdigt. Men hey, det op til dig. Jeg er ligeglad. Jeg tror dog ikke det vil føre noget godt med sig, at vi fortsat har kontakt, og undlader derfor også at linke til min facebook profil smiley

Jeg vil dog have lov at forsvare mig selv. Jeg har styr på mit liv, så meget man nu kan forlange af en 17 årig, så lad venligst være med at drage til egen konklusioner om at jeg er det ene eller det andet, useriøs, barnlig og hvad jeg ellers kan fornemme du mener om mig, udfra dine beskeder. Jeg har ikke behov for at få en forelæsning om de valg jeg træffer. Accepter det, eller lad være. Du vælger tydeligvis at lade være, hvilket er helt ok! Men af den grund, kan jeg ikke se at det skulle være godt for os to, at fortsætte vores dialog.




--------- Forrige besked ---------
Fra:
Sendt: 26-06-2012 19:07:41
Emne: SV: OMG

som jeg sagde så vil jeg aldrig i livet have bekendtskab med folk der lider af nærmest tvangstanker om folk pga de ikke kan holde fortid og fremtid adskildt,det kan kun gå galt og mareridt af en oplevelse.
Man vil jo ikke kende for sådanne oplevelse men for nydelse.
Det skal jo give mening, ikke nærmest grave nedad fra første sekund, en kvinde man får inyteresse for skal give tydelig tegn på udvikling, det udvikler ingen steder ved kontakt er på ene eller andne måde upersonlige måde pga den ene parts enorme begrænsninger af en grim fortid..kan du følge mig?
Meningen kommer først ved ny bekendtskab, ikke at man venter akavet måneder på se mening så er man ikke for rask, for hvad skuille man dog skrive om med en ukent konstant mnår jeg gentagne gange har gjort meget tydeligt jeg er kun til virkelige liv og jeg bor ik på nettet.
En enten vil du ikke forstå ellers læser du kun det du selv skriver..for efter utallige forsøg og gentagelser er jeg på bare bund,står samme sted..og altsammen for konstant fordrejning til din fortid hvad andre var og din utryghed osv osv..
jeg kunne nu godt lide dig, men skal min interesse forsætte skal du absiolut fungere ved almindelige hverdagsliv og fungerende som alle andr epiger man kender som kan begå sig i samfundet, ikke at man præsenterer til nærmeste og eneste en pueg lukker ud er tydelig tegn på menneskelg fjentlighed osv,..
siger ikke det er så slemt med dig men man får da ike pæneste tanker ved at se at selv tale i tlf er stort for dig, hvad kan man så overhovedet forvente af dig af oplevelser så?
>jeg vil hellere have en pige der kan byde på det heke end 100 der er tomme bekendte..
>Får jeg endnu en mail der stadig henviser til grimme oplevelser eller andre afbryder jeg desværre kontakten udne at svare tilbage. Ik at en piges fortid og andet skræmmer mig eller at jeg er nem opgivende men for et menenske er tale vejen frem, er talen fravalgt så er udviklingen og løsningen på alt sådanset fravalgt-
på almindelige menneskelige vilkår er jeg absolut frisk på vise dig alt hensyn du behøver,du skal jo ikke nedgøres pga uheldige oplevelser men det er udelukkende KUN på menneskelige naturlige vilkår der kan jeg acceptere ligeså mange du har.
jeg vil håbe du giver mere mening næste mail..og kan så også sige jeg kunne bruge alt andet end en mailven for maile blankt keder mig så ekstremt at selv den mest spændende pige kan fjerne min interesse ved at bo på mail og være uvirkelig.
Når jeg som fyr kan byde på alt for en pige på alle måder må man vel forvente som eneste ting at hun er menneskelig furngerende og forlange naturlig udvikling-

send mig link til din fb

--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 25-06-2012 19:29:56
Emne: SV: OMG

Så kalder vi mig bare klam smiley
Jeg føler mig nødsaget til at tage mine forholdsregler. Jeg kender dig ikke nej, men indtil jeg har lært dig lidt bedre at kende, vil jeg have det bedst med, at det foregik på en anden måde, end via mit telefonnummer. Jeg tilbyder jo alternativer, afviser ikke blankt.
Du skal ikke bøde for mine grimme oplevelser, det skal JEG, og derfor kan du vel ikke fortænke mig i, at jeg ikke ønsker en ny grim oplevelse? Det er mine principper, principper der ligger et grundlag bag. Accepter dem eller lad være, men det er nu sådan det er smiley



--------- Forrige besked ---------
Fra:
Sendt: 25-06-2012 19:19:11
Emne: SV: OMG


jeg har ikke dømt dig men intet er klammere end en pige opfører isg enorm begrænset og gang på gang med begrundelsen ghvad andre har været,, det vil være ligeså akavet som jeg beskyldte dig for en masse hvis jeg havde kendt en masse klamme duller ville heller ikke være rimeligt md dig..
Måske en skam med grimme oplevelser, men hvor i kommer at jeg skalbøde for det? Hver menneske nyt kapitel, blander du det sammen end holde adskild så bliver du taberen hver gang..
Hvis fortid var grimt, måske åå tid skifte stil og mennesketype og få smilet igen? for du er uden tvil min smag..jeg tør næsten sige jeg kunne finde ud af passe på sådan en prinsesse bedre end nogen anden mand;) om du stoler på det eller vil vurdere fra hvad andre var er op tl dig..

--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 25-06-2012 11:38:19
Emne: SV: OMG

Såde fyre der desværre har givet mig nogen grimme oplevelser, skal altså definere hvordan jeg er som person? Den må du længere ud på landet med. Jeg er et ordenligt menneske med styr på tingene. Men jeg er trods alt et menneske, et menneske som langt fra er perfekt. Jeg har hjerne, jeg har få men stærke og lange venskaber. Men helt ærligt, hvad forventer du af en 17 årig? Det er godt nok de færreste på min alder der har hele deres liv planlagt for dem.

Føler mig rent faktisk en anelse stødt over at du udfra så lidt, mener du kan dømme mig.


--------- Forrige besked ---------
Fra:
Sendt: 25-06-2012 07:59:23
Emne: SV: OMG

at blive sammenlignet plejer man sige tager halve af interessen væk, og noget mere skræmmende er at det er grimme ting, sådan en oplevelse inden man siger hej til pogen..så ved man snart ik hvad man mere skal frygte fra den pige? Jeg har altid kun haft piger der er med hjerne livet i orden livstidsvenner, typer der har rod i livet tænder mig ligefrem ikke.. Og udviklingen kan snart kun gå modat vej af sammnligning og stortset vendt alt på hovedet..ved faktisk ik engang hvad jeg skal sige mere


--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 25-06-2012 01:22:41
Emne: SV: OMG

Du har nok ret. Men jeg har bare så dårlige erfaringer der har endt med både trusler om det ene og det andet fra fyrernes side. Ikke at jeg tror du er sådan, men jeg har bare mine forholdregler, beklager .. Men man bliver lidt forsigtig når man oplever nogen grimme ting smiley


--------- Forrige besked ---------
Fra
Sendt: 25-06-2012 01:20:18
Emne: SV: OMG


skrive i min verden er mest betydnuingsløse ting, samme ned erfaringer,..hvis min sidste kontakt var med eksen siger det jo intet om dig..samme med tom skriveri med mit manglende tid,,, man er vel i livet for at bruge den ti nyttige ting som gav mening?

--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 25-06-2012 01:15:11
Emne: SV: OMG

Du har ikke evt facebook eller noget i den stil? Jeg har bare SÅ dårlige erfaringer med at give mit nummer ud, til folk jeg har skrevet så lidt med (-;


--------- Forrige besked ---------
Fra:
Sendt: 25-06-2012 01:13:23
Emne: SV: OMG

kar prinsessen et nr? man skal sku tage en chance i livet..i deg her tilfælde alt at vinde..


--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 25-06-2012 01:10:53
Emne: SV: OMG

Det nok rigtig nok smiley

Haha hvor er du sød, tak smiley


--------- Forrige besked ---------
Fra:
Sendt: 25-06-2012 01:01:48
Emne: SV: OMG

ja men mit liv noget lort, altså job op mod timer i ugen på byggepladser i landet, og hus under renovering som dov snart færdig og samme med travle job.. så er det man godt kunne bruge ro i livet eller mere en med lækre øjne vågne op til;) jeg vil sku hellere en kvinde der giver mening hver dag og den samme end mange tomme duller;) Dem som har gan i mange er sku ik sejt, det er bare tegn på de ikke har den rette og tomheden tager over;)
jeg bør sku nok ik se din profil flere gange så ender du med havne på date aldirg vende hjem igen;) haha
Fuck mand du er HOT

--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 25-06-2012 00:58:19
Emne: SV: OMG

Tror dig skam, det bare sjældent man render ind i sådanne fyre (o;
Hehe, hvis du skal så tidlig op, hvad laver du så oppe endnu? Man skal have sin søvn ;-)!
Har vel ikke noget imod lidt opmærksomhed (-;


--------- Forrige besked ---------
Fra:
Sendt: 25-06-2012 00:53:19
Emne: SV: OMG

nej det passer sku;) hvoror skulle jeg lyve? hvis ikke jeg skulle op kl lort morgen efter rimer arb dag idag,.så ville jeg skrive mail mere eller ende med spørge nummer.. endnu værre er jo man skal ik de de max lækre øje ret mange gange før man ikke kan slippe interessen for dig..så alligevel dit held jeg snart skal logge af;)


--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 25-06-2012 00:46:45
Emne: SV: OMG

Lyder jo nærmest for godt til at være sandt smiley


--------- Forrige besked ---------
Fra:
Sendt: 25-06-2012 00:44:59
Emne: SV: OMG

ja men jeg går op i realistiske ring og KUn op i ting som giver mening, en piges kg hår og alt andet kan dagligt skifte, sku jeg have ny kæreste så skulle hun have max hotte øjne som dig og skinnende persnlighed, så forlader man netop ikke en pige i modgang eller nedture eller bare pga hun tager på eller taber sig..ej heller åndsvag grund som finde en pænere;)

Måske er jeg for mærkelig, men jag har for meget styr på livet at jeg sekv føler jeg ved hvad der er værd at satse på og hvad er ik mht kvinder..
var du få år ældre ville jeg næsten satse alt på dig;)

jeg har selv hus, firma stanil liv men single men arbejder for meget, må indrømme er gelt faldet for de øjne;) sorry jeg kan nok ikke llre holde kæft om nogle ting og sige ligeud;(


--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 25-06-2012 00:40:23
Emne: SV: OMG

Tak (-;
Sjældent en fyr synes en så lille ting som øjnene er vigtige, dejligt nok at opleve (-;
Hmm, det er der nok mange grunde til at jeg er smiley


--------- Forrige besked ---------
Fra:
Sendt: 25-06-2012 00:36:12
Emne: SV: OMG

Ok klær dig helt vildt smiley det som er mest tiltrækkende ved en pige er netop øjnene..alt andet skifter med tiden, men når man vågner om morgenen er øjnene første syn;) hvorfor fuck er du singæe tænker man lige;)


--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 25-06-2012 00:31:05
Emne: SV: OMG

Er fra Aalborg af smiley Hehe, jeg bruger linser, men farven er nu hel ægte smiley


--------- Forrige besked ---------
Fra: -
Sendt: 25-06-2012 00:28:47
Emne: SV: OMG

hvor er sådan en hottie fra i landet? er æjenfarbene ægte eller bare linser?


--------- Forrige besked ---------
Fra: Camilla Sørensen .
Sendt: 25-06-2012 00:23:39
Emne: SV: OMG

Hehe, tak da smiley


--------- Forrige besked ---------
Fra:
Sendt: 25-06-2012 00:19:46
Emne: OMG

max hotte øjne;)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ved ikke om jeg skal grine eller græde.
  • #1   13. jul 2012 Jeg ville helt klart holde mig væk fra ham! det virker som om han er ude på noget... smiley

  • #2   13. jul 2012 Jeg har heller ikke tænkt mig at svare ham mere eller noget. Synes bare at det var ret langt ude, og sidder faktisk og griner lidt. Men han bliver jo ved, så det er ligefør jeg kommer i tvivl om jeg rent faktisk har gjort noget, der kunne ligge til grund for hans opførsel smiley

  • #3   13. jul 2012 Omg..

    Mærkelig type! smiley


  • #4   13. jul 2012 Meget .. det er bare mærkeligt fordi han jo virker helt normal og flink de første 3-5 beskeder ..

  • #5   13. jul 2012 Ja han virker flink i starten smiley
    Man ved aldrig om det er en eller anden gammel mand, eller noget smiley


  • #6   13. jul 2012 Syntes bestemt du har gjort det rigtige! Man skal passe på, og et mobilnummer er jo meget personlig, da de dygtige godt kan finde frem til dig via. mobil. Men altså, nu ved jeg jo ikke hvordan ham her er, personligt. Syntes nu at han virker til at smøre lidt ekstra på, af det gode.

  • #7   13. jul 2012 Nu er jeg en nogenlunde erfaren dame på 42 år ( har taget min del af underlige typer på div. dating sider)

    Men ham der ham skulle du have stoppet kontakten med efter de få første beskeder.

    Han bander værrer end en havnearbejder, er totalt ensporet og selvcentreret smiley

    Du der i mod er total sej. Du formår at være utrolig velformuleret og fornuftig hele vejen igennem. Sådan min pige, keep op the good work og hold dig langt fra fyrrer som ham smiley

    Mister right er der ude, men der skal bare kysses en hulens masse frøer før prinsen popper op.


  • #8   13. jul 2012 Øøøh, min første tanke: PEDOOO, som bare vil have noget f***s. :S

    Men synes det er fedt af dig, at du bliver ved med at holde fast i, at han ikke skal have dit nummer. smiley
    Har selv været der, og folk fra nettet får ALDRIG mit nummer, før end at jeg har skrevet en del med dem. smiley

    Men føj en klam skid. :S Især den der MAX lækre øjne, igen og igen, synes jeg er ret så spooky. :S


  • #9   13. jul 2012 han virker UTROLIG desperat i de første beskeder.
    Men derefter kan man tydeligt se at han bliver tøsefornærmet, prøver at snørre den ved at kritisere dig, men alligevel trækker udtagelserne tilbage. Sørgeligt menneske. han havde nok håbet på han kunne få noget hurtigt og nemt


  • #10   13. jul 2012 Så er det ikke mig der er helt tosset ;o)

    Gitte J: Tak for det, jeg prøver da også at bevare roen selvom jeg mest af alt flere gange har lyst til at sige ham en ting eller to ;o)

    Jeg regner overhovedet ikke med at finde en flirt over Baboom. Jeg svare ham af høflighed og interesse på et helt normalt plan. Han nævner jo noget omkring hans arbejde, eget hus osv. og ud fra de oplysninger kan jeg også sagtens se at han nok er liiiiiiiidt for gammel til mig smiley


  • #11   13. jul 2012 Hold da op. -Du er ike galt på den !

  • #12   13. jul 2012 han har ikke rent mel i posen ham der, ellers ville han ikke reagere så udfarende, hvis han virkelig var den søde forstående mand med styr på sit liv som han give udtryk for i starten af samtalen ville han også have forståelse for at du ikke udlevere dit nummer til hr hvem som helst

  • #13   13. jul 2012 Ja, man lære det med nummeret på den hårde måde. Som 12-årig var jeg langt mindre ''bange'' af mig. Jeg gav en gang mit nummer ud til en, som senere truede med at finde mig, give mig tæv, voldtage mig og smide mig i havnen fordi jeg ikke ville mødes med ham. Forestil jer en pige på 12 år, få det afvide af en fyr på 20-??år. Gaaaaal jeg var bange længe efter, fordi jeg vidste han boede i samme by som mig. Det er faktisk ikke længe siden jeg stødte på ham, hvor jeg får kuldegysninger over hele kroppen. Han kan heldigvis ikke genkende mig smiley Men ja, jeg har lært det på den hårde måde.

  • #14   13. jul 2012 Godt du ikke gav ham dit nummer! Han virker ekstremt slesk!
    You go girl! smiley


  • #15   13. jul 2012 Hold da op, det er skisme den mest nærtagende og analyserende mand jeg nogensinde har læst om. smiley

    Godt at du passer på dig selv. For hunne jo være ih oh åh så sød på nettet, og en rigtig pædofil i virkeligheden.


  • #16   13. jul 2012 Det er fra Baboom smiley Og jeg har nu meldt ham til HA'er derinde, og skrevet at jeg gerne vil følge sagens udvikling. Skal nok opdatere herinde hvis jeg høre noget, afhængigt af hvad det er, da jeg jo ikke må udhænge smiley

  • #17   13. jul 2012 man skal gennerelt være ret kritisk med hvem man giver sit nummer til.
    Men hvis du læser beskederne igennem med konstruktive øjne, kan du se at det eneste han kommentere og roser er lige dine øjne, men han får dig til at føle som om det er noget stort, men han er utrolig dårlig formulerende samt han faktisk skriver udtrykker sig ret grimt og centreret, samtalen handler jo faktisk kun om ham, han virker ikke særlig interesseret i at lærer noget om dig, og når du endda åbner op for ham om hvorfor du ikke giver dit nummer er han hverken forstående eller særlig medgørlig, tværtimod, han bliver fornærmet og tager det personligt og prøver at vende det til at det er dig der er noget galt med.
    Selvom han udtrykker at han slet ikke vil have sådan en som dig bliver han ved med at kontakte dig, det virker på mig som om han blot ser det som en udfordring, og et nederlag for ham at du har dine oplevelser.
    sådan en mand er ikke værd at have i livet og man bør egentligt kun løbe skrigende væk fra sådan en, for han vil med garanti ikke ændre når han ikke en gang i opstartsfasen har overskud til dig, men kun ser dig som et bytte


  • #18   13. jul 2012 Mulle baboom er menneskegalleri smiley

  • #19   13. jul 2012 Fæhesten: Som jeg også skriver længere oppe, så regner jeg overhovedet heller ikke med at finde nogen flirt på BB smiley Han er meget dårligt formulerende ja, skriver uforstående og usammenhængende, men jeg giver altid folk en chance. Man ved jo ikke hvad der ligger til grund for, at han skriver som han gør. Jeg svare af høflighed og almen interesse for et andet menneske. Desværre skulle jeg så ikke have gjort det, i lige det her tilfælde ..

    Jeg er generelt ikke interesseret i at finde nogen, og han var ''bare en der skrev'' og ikke andet for mig. jeg så ingen muligheder i ham, men svare ham fordi jeg finder det høfligt. Senere hen svare jeg ham fordi jeg nok bliver en smule stødt og fornærmet smiley


  • #20   13. jul 2012 Hende der camilla. det kan jeg sagtens forstå dig, er selv der inde, men ikke om jeg skal finde nogen mand derinde fra

  • #21   13. jul 2012 hahahahahahaha smiley hvor er han dog dum!


  • #22   13. jul 2012 Ihh du godeste da også smiley
    Chokeret er ingen gang ordet for hvad jeg er over ham der smiley

    Men søde Camilla, jeg tager virkelig hatten af for dig og bøjer mig i støvet over dig smiley Du er TOTAL fattet og sej i dine beskeder til ham fyren der smiley
    Han starter ud med og være godt formulerende og talende, og slår over i et nærmest ulæselig sprog, samt virker ualmindelig tøsse fornærmet, hvilket jo sådan set er hans eget problem.

    Jeg er som mange andre sikker på han kun er ude på en ting, som jo slet ikke behøves og nævnes smiley

    Jeg har lige som dig, da jeg var omkring de 12-13 år, givet mit nr. ud til en som virkede rigtig sød og ærlig, da han så begyndte og kime mig ned i tide og utide, og blive total stalker agtig.
    Jeg valgte derfor og skrive og bede ham slette mit nr, og stoppe med og kontakte mig, hvilket også fik ham til og true med og finde mig så let som ingen ting (det ville ikke tage ham nogen tid sagde han), komme og voldtage, banke mig og min familie, blev jeg virkelig bange, havde desværre dog ingen og fortælle det til da jeg ikke turde fortælle mine forældre det.Men selv efter et år fik jeg stadig ind imellem opkald og smser fra ham :S Jeg var pisse ræd og tænk sig, det stoppede først da jeg endelig fik nyt nr smiley

    Da jeg så mødte min nuværende kæreste på scor.dk, var han super forstående efter den over nævnte episode om hvorfor jeg var ekstra på vagt, og ved du hvad ? smiley Han kunne sagtens forstå mig og sagde ALT bare skulle komme i mit tempo smiley smiley

    Han viste sig og være den HELT rigtige for mig, min bedre halvdel og den eneste som virkelig kender mig fuldt ud og alle mine oplevelser, og han er der ALTID for mig på godt og ondt, som den eneste nogensinde er han den person der ikke behøver ord for og vide hvordan jeg har det, han kan bare kigge på mig og så ved han det, og omvendt, jeg kender ham på godt og ondt og kan også nøjes med og kigge på ham og vide ALT :') smiley

    Han var vente tiden værd, og derfor VED jeg at din kommende prins er også derude og han skal nok have forståelse for hvorfor du ikke bare giver dit nr. ud smiley

    Keep up the good work smiley


  • #23   13. jul 2012 manden kan ikke gøre for han ikke kan stave...;)
    Men hold op jeg får gåsehud...føj føj en klovn


  • #24   13. jul 2012 Fuck en wierdo! smiley
    Synes også han virker creepy og desperat i starten - og så bliver han mere desperat fordi du ikke vil give ham dit nr, og så vælger han at skal spille smart og dum (håber du forstår hvad jeg mener) smiley

    Hvor gammel er han lige?
    - og det er da HAM der kører i det samme konstant smiley

    Fedt du kører den samme "kolde" stil - hvis det var mig var jeg blevet sur :b


  • #25   13. jul 2012 Hvor gammel skulle ham fyren være????
    Efter min mening så ud fra de ord han bruger, så er han i hvert fald voksen, en fyr på en 16-17 år ville aldrig skrive sådanne ord og vendinger.
    Super fedt du afviste ham, ad han er virkelig klam altså.


  • #26   13. jul 2012 Jeg synes helt klart du skal grine, for man kan da ik andet af sådan en spade.. ha ha.. smiley

  • #28   13. jul 2012 For mig så ringer alarm klokkerne allerede ved besked nr 7 (nedefra). Der hvor han begynder at tale om sig selv. Og så kommer der da også kun lort ud af ham fra den besked nærmest. Sikke en idiot.

  • #29   13. jul 2012 SVAR FRA ADMIN PÅ BB

    Hej Camilla

    Desværre er der ikke tale om brud på brugerbetingelser da jeres samtale er foregået via pb.

    Det betyder naturligvis at jeg intet kan gøre selvom jeg er enig med dig i at sådanne brugere ikke burde have lov til at færdes her.

    Eneste jeg kan anbefale er at du smider brugeren på blokering det vil gøre at brugeren ikke længere vil kunne skrive til dig.

    Beklager dybt ikke at have mulighed for at gøre mere ud af sagen da jeg som nævnt giver dig medhold.

    -----------------
    Så der bliver altså ikke gjort noget.


  • #31   13. jul 2012 Wow, forstår dig godt.
    - Ville aldrig have givet mit nummer ud til ham der.
    Han er godt nok lidt uhyggelig. Og du ramte vist en nerve der til sidst smiley

    Og så læser jeg lige resten af tråden :3


  • #32   13. feb 2013 Han har rigtig mange stavefejl må jeg sige, ved ikke om det er fordi han skriver vildt hurtigt? Han har et meget voksent sprog, næsten for meget. Meget professionelt synes jeg, men underligt med alle de stavefejl.

    - Tror han er en skidt type, tror virkelig han gør sig umage med at virke som en "mand med karrierer og har mundtøjet i orden", men måske han bare er en syg stodder... En normalt fungerende mand, ville jo aldrig skrive til en 17 årig pige, og bede om hendes nr.. Det virker mere som om, at han er rigtig god til, at logge pigerne til at give det alligevel, fordi han virker så moden... Jeg ville være ret bange for sådan en person:s


  • #33   13. feb 2013 Det er heldigvis længe siden nu, og jeg er sluppet af med ham smiley

  • #34   13. feb 2013 Ligger op til ham ligefrem? Kan måske se det lidt i starten, men troede jo bare han var en ganske almindelig flink person, så der svare jeg ham da som jeg vil svare alle andre. Synes absolut ikke jeg ligger op til ham ellers o.O

    Jeg er ret nysgerrig, så jeg kan ikke lade være med at undre mig over sådan en person som ham, hvad der gør at han er som han er. Det er nok derfor jeg svare ham så længe. Men ligger op til ham, det gør jeg ihvertfald ikke.


  • #36   13. feb 2013 Zoe: meget! smiley

    Limserne og .....: men kunne da egentlig godt tænkte mig at vide hvorfor du mener jeg ligger op til ham?


  • CSF
    CSF Tilmeldt:
    feb 2011

    Følger: 1 Emner: 107 Svar: 1.933
    #37   13. feb 2013 Sikke et sørgeligt tilfælde. smiley

  • #38   13. feb 2013 DD: kigger lige senere , men mener han slettede sin bruger smiley

  • #39   15. apr 2013 Føj en type:/

  • #40   17. apr 2013 skummel type ..

  • #41   17. apr 2013 Hader sådan nogle typer -.- Har også prøvet dating sider af et par omgange og der var også nogle som blev tøsefornærmet over ingenting.

    Den sidste jeg havde kontakt med via sådan en side virkede også sød og rar i starten, men da jeg så snakkede med ham i telefonen og over skype, så lød det mere som om, at han var interesseret i at få en bolleveninde istedet for en kæreste smiley Det viste sig så også lige, at han ligepludselig kæmpede med en depression.


  • #43   17. apr 2013 Av av av. Der ramte du vist et ømt punkt. Sådan en nar.
    Vil nok bare skrive "Whatever. Du er ikke min tid værd. Ha' et godt liv. "

    Han lyder som om, han ikke har helt styr på det sociale selv. Han ved da i hvert fald ikke, hvordan man snakker til folk (eller tackler et nederlag)


  • #46   18. apr 2013 Det er snart et år siden jeg oprettede emnet - og jeg har ikke hørt fra ham siden, og han fik selvfølgelig ikke mit nummer..

    Virkelig mærkelig type


  • #47   18. apr 2013 Og tak Luna. Synes bestemt heller ikke at jeg ligefrem ligger op til ham og skal egentlig gerne indrømme at jeg blev lidt fornærmet over den kommentar x)

  • #50   18. apr 2013 Folk får heller aldrig mit nummer med mindre jeg kender dem.
    Fik en ordenligt lærestreg som 13-14 årig, hvor en mand der bor i samme by truede mig med at han ville voldtage mig og smide mig i havnen - fordi jeg ikke ville mødes med ham. Han ringede hver dag til mig i en lang periode, og jeg var virkelig skræmt. Så jeg har lært noget, og siden da har folk aldrig fået mit nummer hvis jeg ikke kender dem smiley


  • #51   18. apr 2013 Hehe, jamen det er skam ikke fordi folk ikke må svare mere. Det var bare for at gøre opmærksom på at sagen ligesom er ''ude af verden'' for mit vedkommende, og at han ikke genere mig mere smiley

Kommentér på:
Ved ikke om jeg skal grine eller græde.

Annonce