{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor længe efter kejsersnit red du??
  • #1   14. jul 2012 jeg måtte ride efter 3 mdr. Men hvis jeg følte mmig fin før så kunne jeg bare ride.. Og det gjorde jeg så efter 1 mdr ca.. da såret ikke gjorde ondt mere når jeg gik og havde bukser på snittet smiley Nu er der gået ca 5 mdr og rider så tit jeg kan uden at have ondt smiley

  • #2   14. jul 2012 smertestille gik der næsten 2 mdr for at jeg stoppede med at bruge dem.. men det var af andre årsager end du har.. jeg have indre blødninger (1 liter blod svøbende i maven)og noget der skulle ud.. men snittet er det samme.. Og så er det nok op til hver enkel person hvor lang tid man føler man har brug for smertestillende

  • #3   14. jul 2012 Okay. Ja nu er jeg slet ikke i nærheden endnu. Fik akut i lørdags men med nr 1 som kom ud " den rigtige vej" red jeg 3 uger efter med. Mangler det og savner det. Tager kun smertestillende om natten nu men de inderste tråde niver. Fik fjernet klammer igår

  • #4   14. jul 2012 ja de klammer var godt at få ud.. men jeg har stadig ondt på selve arret når jeg røre det.. men ikke når jeg går eller løber.. bare mærkeligt det stadig går ondt når jeg trykker på stedet efter så lang tid..
    Ja når man føder normalt så er man meget hurtigere ude og ride .. heldigvis smiley jeg har født 3 børn og med alle sammen var jeg meget hurtigt op på ryggen igen sås nart bækkenløsningen stoppede i at irritere smiley

    Men tillykke mange gange.. Skønt med en lille nyfødt smiley


  • #5   14. jul 2012 jaaa han er lækker smiley min bækkenløsning er ovre hvad jeg lige kan mærke

  • #6   14. jul 2012 1 mdr. og 8 dage smiley Men de havde også lavet lidt ged i det med at lukke mit sammen. Så havde ekstremt ondt, hver gang jeg tog et skridt.

    De smertestillende droppede jeg dog efter 5 dage og bed smerten i mig. Men fysisk var det først muligt at komme i sadlen efter 1 mdr. + og kun ganske kort tid af gangen .


  • #7   14. jul 2012 hvor skønt.. har du ondt når du klammer benene sammen.. tag evt en pude i mellem og tjek om det gør ondt deroppe.. hvis ikke så er der ik så slem bækkenløsning mere og kan ride igen smiley

  • #8   14. jul 2012 øv


  • #9   14. jul 2012 14 dage;) ved godt der skulle have gået mindst 6 uger, men følte mig klar og havde igen smerter. Og ponyen teede sig med parterne, så satte mig op:)

  • #10   14. jul 2012 hmm okay, Ved Rikke Haastrup red stævne 3 uger efter sit men det er sgu da vildt.... hvor længe skal man lade være?? er det bare til man er smertefri


  • #11   14. jul 2012 Øv ? havde du ondt alligevel siden du skrev det eller var det en kommentar til hende der også skriver om hendes historie ? smiley

  • #12   14. jul 2012 ja til du er smerte fri.. det er nerverne i huden og alt muligt andet der er vigtigt det lige kan gro sammen igen.. når sener, nerver og hud er helt sammen igen. så kan du godt begynde og ride igen

  • #13   14. jul 2012 Okay ja det var lige til hende den anden. smiley Min veninde var 6 mdr om at komme igang så det er vist meget individuelt. Håber jeg snart er klar. Vill ha været til frederiksborg championat i august hvis det var endt som alm fødsel men det tør jeg ikke satse på mere. Så det blir nok først i sep jeg er stævne klar igen

  • #14   14. jul 2012 hvis jeg er smertefri smiley

  • #15   14. jul 2012 ja sæt ikke for høje forhåbninger på.. Alt kan lade sig gøre så vent at se smiley måske du godt kan, måske du ikke kan.. men hvis du har en rolig hest som ikke lader ballade og du har et healet ar. så kan du sagtens skridte osv bare du ikke får ondt i maven smiley

Kommentér på:
Hvor længe efter kejsersnit red du??

Annonce