{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.267 visninger | Oprettet:

Gymnasiet snart... TASKE!? {{forumTopicSubject}}

Jeg starter i 1. g her efter ferien og er nu på udkig efter en flot skoletaske...
Jeg vil selv gerne have en flot lædertaske, men ellers er jeg lidt på bar bund... der skal selvfølgelig være plads til computer, bøger og div. andre skoleting - er der nogle forslag?
Hvilken taske bruger i? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gymnasiet snart... TASKE!?
  • #1   20. jul 2012 jeg bruger eastpak skoletaske den store af dem

  • #2   20. jul 2012 Fjäll räven smiley den er bare go!

  • #4   20. jul 2012 Jeg har en haglöfs computer taske, den er jeg rigtigt glad for!
    På min skole udedeler de computerer, og der fik man en skoletaske med, men dne var ikke lige frem noget at råbe hurra for.
    kig evt. på denne side (:
    http://www.computer-taske.dk/computer-taske-15-4/cat_6.html


  • #5   20. jul 2012 Fjäll räven er ikke lige min stil smiley

  • #6   20. jul 2012 Jeg har en Puma taske, den er ikke stor, men vi får heller ikke nogen bøger overhovedet - vi får iPads x( . Der er plads til min computer, en mappe, ipaden og penalhus.

  • #7   20. jul 2012 Tag en rygsæk. Jeg startede i 1.G med skuldertaske og fik bare ondt af at gå til og fra banegården. smiley
    Jeg skal til og i 2. G og har en Poul Frank rygsæk. smiley


  • #8   20. jul 2012 Et godt råd her fra vil også være at købe en rygsæk, og en holdbar en! Jeg bruger min eastpak selvom den nogen dage er lige lille nok.
    Ved godt det ville være rart med en super smart skuldertaske, men det ser sgu ikke så smart ud når folk går og læner sig til den ene side for overhovedet at bære den smiley Så jeg vil personligt købe en solid rygsæk, som godt nok ikke er skide smart, men som holder alle tre år og ikke ødelægger din ryg og skuldre 100%.
    Selvom jeg bare har skulle gå til og fra busstoppested som ikke er nogen mega lange ture, så havde jeg ret ondt i ryggen nogen gange i 1.g. smiley


  • #9   20. jul 2012 Hold dig langt fra skuldertasker !! En rygsæk er vejen frem! Man kan få nogle med plads til computer også, vildt smart, skid på om den er flot, bare den er praktisk! Jeg tænkte på samme måde da jeg startede, men ombestemte mig hurtigt da hengik store smerter i skulderen og ryggen af tasker der sad forkert.. Der er mange som starter ud med en smart taske og senere på året skifter til en praktisk taske(: og
    Man kan altså også få nogle praktiske tasker der også er smarte(;


  • #10   20. jul 2012 Har de sidste 3 år haft en super lækker puma skuldertaske, hvis den ikke var så slidt, så havde jeg beholdt den! Jeg synes ikke at skuldertasker er noget problem...:)
    Jeg kan selvfølgelig godt se det smarte i en praktisk rygsæk, men har godt nok ikke se en lækker rygsæk endnu ... :S


  • #11   20. jul 2012 Da jeg startede i 1.G havde jeg ligesom dig bestemt mig for, at jeg SKULLE have en fed skuldertaske! Rygsække var ikke lige min stil, og gad ikke rende rundt som en anden spejder på vej til camping!... - Men tja.. Jeg ændrede nu alligevel hurtigt mening! Jeg ved selvfølgelig ikke, hvor mange bøger i får på dit gymnasium, men i mit tilfælde måtte jeg altså opgive mine ellers ret lækre skuldertasker og købe en Fjäll Räven i stedet!!
    En computer vejer utrolig meget i en skuldertaske, og faktisk behøver man næsten kun et par bøger udover den, før tasken bliver så tung, at den smadre ens skulder fuldstændig! Jeg havde problemer med at slæbe rundt på min taske, mens stort set ALLE andre rendte rundt med deres små "lette" rygsække!
    Insisterer du alligevel på at have en skuldertaske, vil jeg råde dig til at købe en lidt mere "sporty" en af slagsen fx Nike... De er godt nok ikke de fedeste, men andet tror jeg ikke holder. - Mine 2 skuldertasker (som ellers kostede hhv. 1500 og 1200 kr.) kunne ikke holde til de mange kilos belastning, og endte begge med at gå i stykker efter kort tid.


Kommentér på:
Gymnasiet snart... TASKE!?

Annonce