{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
499 visninger | Oprettet:

Er jeg den eneste? {{forumTopicSubject}}

Ved godt at det ikke er den mest signende overskrift, så lad hver med at kommenter det!

Nå men her for næsten 3 måneder siden var mig og min mor oppe i horze for at købe nogle pioneer støvler, vi kommer så der op, så spurgte vi så efter nogle pioneer så får vi så avide at at de slet sælger dem mere.. Fedet nok!-.-

Nå men jeg var desperat jeg skulle bare have nogle ridestøvler, så vi kigger så på nogle andre osv. så finder vi så nogle De niro young støvler til 2,300kr det ville min mor gerne give så skal jeg så prøve dem og jeg kan godt få foden i men jeg kan ikke lokke lynlåsen ( jeg har for fede ben) og de er heller ikke høje nok, det ender så med at hun så laver en masse mål osv. der skulle lige laves lidt om så dem højere og lidt bredre så vi skal lige af med 200kr mere fint nok, vi får så bestilt dem og de siger så at der vil gå op til en måned.

Så da den måned så er gået og vi stadig ikke har fået dem hjem ringer min mor der op og spøger om de ikke har fået dem hjem, det har de ikke dem der ovre i england havde vist fået ferie eller så noget så vi skulle lige vente et par uger mere.

Så her for et par dage efter ringer de så og siger de er kommet hjem FEDT! Efter 2,5 måneder vi tager så der op vi havde lidt travlt så jeg prøvede dem bare lige hurtigt og så betalte min mor så tog vi så hjem jeg stilte dem bare lige henne i hjørnet af mit værelse (jeg havde 3 veninder hjemme og sove) Så dagen efter sider mig og min veninde lidt og snakker så kigger min veninde på dem og siger: Emma dine støvler er altså overhoved ikke lige høje. Jeg kigger og ser så at de er pind skæve!!-.-
Det var meget man kunne sagtens se det.
Så ringer min mor så til horze og siger så som det er og at vi skulle komme op med dem og at de aldrig før havde oplevet det min mor tager så der op og de kan også sagtens se det de måler det så og der er altså 5mm højde forskel-.-
Nu ringer de så imorgen mandag og siger hvad den der farbrik i england siger til det-.-

Fedt man så har man lige gået og glædet sig til at få sine ridestøvler og så skal man vente atter tid-.-

Er jeg den eneste der har oplevet det?
Jeg ved godt at der måske er mange stavefejl i men i overlever nok!?:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er jeg den eneste?
  • #2   23. jul 2012 Altså jeg har et par De niro støvler og der har jeg virkelig intet at klage over, de holder fantastisk og er så lækre at ride med. Fik også mine special lavet, dog pga en for smal leg, ventede også et par måneder før de kom, men må siger de var ventetiden værd! smiley
    Men håber da du snart får dine igen og at de lever op til dine forventninger smiley


  • #3   23. jul 2012 Det var jo ikke legen der ikke var lige store det var højden så kan ikke rigtigt se hvordan det skal kunne have noget af gøre med elestiken!:)
    Jeg syntes at 5mm er meget..


  • #4   23. jul 2012 Det er sgu da pisse irriterende. Jeg var godt nok blevet sur og fortælle dem og ikke vil betale for at få dem special lavet, når det ikke er blevet gjort ordentligt første gang. For helt ærligt, 5mm er faktisk ret meget når man tænker over det. Plus du har ventet længere end de sagde til at starte med, ved godt der kan komme lidt vente tid men 1½ måned over tid, er heller ikke i orden.

    Har ikke selv prøvet det, da jeg heldigvis fandt en støvle jeg kunne passe uden at skulle have den special syet.

    Men håber da du får en ordentlig støvle igen med den samme højden smiley


Kommentér på:
Er jeg den eneste?

Annonce