{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.012 visninger | Oprettet:

Konstant sulten. {{forumTopicSubject}}

Hej HG.
Jeg er ved at være godt frustreret over mit lille problem. Jeg var nemlig kommet ind i en skøn rytme hvor jeg ikke spise særlig meget (ikke overdrevet) - men helt tilpas, og jeg gik ikke og tænkte på mad om dagen osv.
Jeg er faldet ud af rytmen, og kan simpelthen ikke komme tilbage. Jeg spiser HELE tiden, jeg tænker på mad konstant og tæller ned til hvornår jeg igen skal have mere, selvom jeg ikke er sulten.. Jeg spiser også de forkerte ting nogle gange og er ved at gå til over at jeg spiser så meget ! Hvad skal jeg dog gøre for at glemme maden lidt igen ?
Og har i gode ideer til rigtig sund mad, uden for meget stivelse, som jeg kan lave om aften.. det skal være nemt og hurtigt, fordi det er til i hverdagen...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Konstant sulten.
  • #1   2. aug 2012 hvad med noget frugt?? smiley

  • #2   2. aug 2012 Hæhæ, du er vel ikke gravid? smiley


    Jeg har lige fået en skøn app på min mobil som hjælper mig med mad, kalorier osv smiley


  • helene
    helene Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Svar: 84
    #3   2. aug 2012 Prøv med vand - eller bare find på noget andet at lave smiley
    Til maden plejer jeg bare at lave kyllingefilet og grøntsager - se dét er ukreaktivt, så den del kan jeg ikke hjælpe med smiley


  • helene
    helene Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Svar: 84
    #4   2. aug 2012 I stedet for frugt - så spis grøntsager, der er for meget sukker i frugt, hvilket "forsvinder" for hurtigt. Spis noget længerevarende i stedet

  • #5   2. aug 2012 jeg spiser frugt hver dag, da jeg arbejder i børnehave og vi jo har frugt om eftermiddagen. Jeg spiser vindruer og æble.. Jeg spiser også tomater og agurk.. Men jeg spiser jo så også grovboller med forskelligt pålæg og sådan. Vand vil ikke hjælpe, da det jo ikk er fordi jeg er sulten. Tror det er fordi jeg keder mig lidt, selvom jeg har en del at se til....

  • #6   2. aug 2012 Nej jeg er ikke gravid smiley
    Hvilken app er det `?


  • #7   2. aug 2012 godt med kød. protein mætter og er godt for dine muskler.

  • helene
    helene Tilmeldt:
    dec 2008

    Følger: 1 Svar: 84
    #8   2. aug 2012 Er nu sikker på vand ville hjælpe dig, hvis problemet primært er psykisk. Man har da ikke mere lyst til at aktiverer sig med at spise, hvis man skal nå at drikke en del vand i løbet af en dag. Selvom du ikke tror på det, så tag og prøv smiley 2 Liter i løbet af en arbejdsdag smiley

  • #9   2. aug 2012 Jeg spiser som regel kun kød og grøntsager til aften, så den har jeg styr på smiley det er ikke fordi jeg ikke ved hvad der er godt at komme i munden smiley Jeg spiser skam rigtigt, men aaaalt for meget og nogle gange ryger det forkerte også ned.. Det var bare om der var noget i gjorde for at stoppe ?

  • #10   2. aug 2012 Hvad med noget tyggegummi, så bare sørg for at det er en med en god smag der holder i lang tid;-)

  • #11   2. aug 2012 Jeg skal nok forsøge at drikke en masse vand smiley

  • #12   2. aug 2012 God ide med det tyggegummi der.. Det er måske en måde at stoppe det bare lidt på.. det må jeg lige få købt smiley

  • #13   2. aug 2012 Jeg har haft samme problem, jeg havde en vandflaske med tider på, så inden for et bestemt tidsrum skulle jeg have drukket en bestemt mængde vand, og så lever jeg på tyggegummi.

    Og så har jeg også tit skåret frugt og grøntsager i køleskabet, som er lige klar til at blive taget smiley


  • #14   2. aug 2012 Jeg har meldt mig ind hos slankedoktor.dk og er allerede super glad for det. Der er på siden en masse gode tips til det du beskriver, men også i den gratis kalender de tilsender en ved oprettelse. Jeg fik kalenderen igår og har allerede slugt hver en side, der er så mange gode tips, og kan kun anbefales smiley

    Jeg spiser også hele tiden, men på slankedoktor har man jo en ''maddagbog'' og det har hjulpet mig til at tænke mere over hvor meget jeg indtager hvor ofte smiley


  • #15   2. aug 2012 Hej Liv.
    Jeg kan godt bruge dine råd smiley
    Jeg ved godt at man bare skal have den der sukkertræng ud af kroppen, for jeg har jo været inde i den der fantastiske periode..
    Som sagt er det ikke fordi jeg spiser meget forkert, men bare alt for meget..
    min madpakke til imorgen fx:
    en grovbolle og to frikadeller, et stykke agurk, en lille peberfrugt, en tomat, lidt vindruer og et æble.
    Spiser normalt heller ikke søde sager. Men den smutter bare en del for tiden..
    Jeg vil helt klart prøve det med det vand som flere af jer har sagt, og jeg har købt tyggegummi nu, i håb om at jeg kan tage sådan et når jeg føler trang til noget.
    Jeg vil virkelig prøve nu at komme tilbage til min gamle rytme ! For det går mig på at jeg hele tiden tænker på mad !


  • #17   2. aug 2012 kender det alt for godt smiley jeg MÅ bare have noget at tygge på HELE tiden ...

    min hjerne kører i ring: tygge tygge tygge maaaaad. men jeg er ikke sulten? og så er det især når jeg keder mig. så jeg lever af tyggegummi hvilket tømmer min pung xD men det er heldigvis kun i perioder! men te er godt ja smiley


  • #18   2. aug 2012 jeg håber at tyggegummi vil hjælpe mig til at komme tilbage til min gode vane. Jeg har heldigvis en veninde som er igang med at uddanne sig til diætist som så vil hjælpe mig med at lægge et kostprogram nu her når hun kommer hjem fra ferie om lidt over en uge..

Kommentér på:
Konstant sulten.

Annonce