{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
714 visninger | Oprettet:

Bolig 16 år? {{forumTopicSubject}}

Ville gerne hører alle mulige forskellige muligheder om at flytte når jeg kun har den alder som jeg har, det kan være alt UNDTAGEN efterskole! Det skal være noget normalt som man kan have råd til. Er allerede flyttet hjemme fra med noget kommune halløj, men er ved at finde ud af noget andet. Kan ikke enes med min mor hvis vi er sammen hverdag, så kan ikke bo hjemme mere.

Håber i kommer med nogle erfarne ide'er i har oplevet selv eller lign. Behøves ikke hører om det er dumt at flytte hjemmefra som 16 årig osv. Tak smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bolig 16 år?
  • #1   2. aug 2012 Hvor meget tjener du?

  • #2   2. aug 2012 Held og lykke med at finde et sted at bo,jeg er tvunget til at bo hjemme hos min far, og jeg er 24 år.

  • #3   2. aug 2012 jeg var 17 da jeg flyttede hjemmefra, og jeg jobbede som en besat og tjene en god slat penge og endte så med at dele en lejlighed med min kusine og forlovede, på den måde fik jeg råd til at flytte.

    Hvad du ellers lige mener ved jeg ikke, men så er der vel skolehjem, hvis du er tilknyttet en skole, ( erhvervsskole) eller unge boliger måske.

    Har du selv råd til at bo ude eller skal du havde andre til at betale for dig ?


  • #4   2. aug 2012 Ellers så find et arbejde der hedder Ung pige i huset..

    Der er for det meste mange der søger inde på hn, og der får du penge, et værelse (hvis du er heldig en lille lejlighed) og for det meste en boks til din hest hvis du har sådanne en smiley


  • #5   2. aug 2012 Lige nu da jeg ingen ting laver pga af en masse ting, tjener jeg intet men får så 5300 kr efter skat af kommunen til at leve for osv. Ville gerne ud og bo selv, hvis dette kan lade sig gøre. Eller måske med min søster eller bror? (hvisdet var en mulighed)
    Håber på flere svar smiley


  • #6   2. aug 2012 hvis du får 5300 pr mdr burde det kunne lykkes, da en su ikke er på meget mere og der bor mange unge ude bare på en alm su, men det handler jo om at priviotere

  • #8   2. aug 2012 Hold da op, det troede jeg ikke man kunne få når man var under 18. Det burde du sagtens kunne finde en billig ét-værelses og leve for! smiley Mig og min ekskæreste, altså 2 mennesker, levede af hans kontanthjælp på 5300 kr ganske uden problemer, i en ét-værelses.

  • #9   2. aug 2012 bm!

  • #10   2. aug 2012 Okay. Jamen ved ikke om stadig kan få de penge hvis jeg flytter, eller om jeg selv skal tjene dem. Det er bare hvis jeg selv skal tjene dem, så er der ikke meget tid til skole, lektier osv.. smiley Bor i Nordjylland

  • #11   2. aug 2012 OMG! Undskyld mig, men 5300,-!? smiley
    Jeg ville være overlykkelig hvis jeg havde haft det til mig selv at bo for!!

    Jeg fik 3650,- som udeboende i SU, har på skift boet sammen med kæresten og på kollegie, der har jeg begge steder givet 1900,- for "værelse" internet, tv, strøm, varme, vand. Så har der jo været alle de andre faste udgifter som mad, transport, forsikring, evt dyr mv smiley

    Hvad laver du, for hvis du snart skal på en gymnasiel uddannelse, så skal du da helt sikkert finde dig et kollegieværelse! Det kan være en vildt fed tid og fed oplevelse! smiley


  • #12   2. aug 2012 snak med din sagsbehandler om det, der vil du nok få mere sikre svar end her hos os, vi kender ikke din situation, men det må din sagsbehandler gøre. kontakt hende og forklar hende hvad du tænker og spørg hvad du kan gøre

  • #13   2. aug 2012 Mint: Det er f*ndme flot klaret! Hatten af for det! smiley

    ASRK: Det handler om prioritering som er blevet nævnt tidligere smiley
    Du kan sagtens få tid til det, hvis det er noget du brænder for! Tro mig! Har stået i det for et par år siden smiley


  • #14   2. aug 2012 Og det betyder også lidt i hvilken landsdel vi vil bo. Du kommer længere på als eller i nordjylland end i kbh. for de penge....

    Jeg flyttede da jeg var 17. Det kan godt lade sig gøre, men det er ingen dans på roser. Tag en masse billeder af alle fejl og mangler det sted du flytter ind, det første sted jeg boede kom til at koste mig små 40.000 i håndværkere 3 år efter, for jeg kunne ikke bevise det ikke var mig der havde hærget lejligheden smiley
    det var en dyr lektion


  • #15   2. aug 2012 Akt efter hvor i landet du vil bo kan du sagtens klare det smiley

    Jeg gik i klasse med en pige som arbejdede fuld tid og gik på gymnasiet, som 17 årig, da hun heller ikke havde mulighed for at bo hjemme, smiley


Kommentér på:
Bolig 16 år?

Annonce