{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

er prisen fair? (western-udstyr) {{forumTopicSubject}}

hej alle Hg'er

jeg høre om der er nogle som lige vil tjekke min annonce på westernudstyr, og fortælle mig om prisen er fair.? mener nemlig selv at det er "sk*de" billigt, i forholde til normal prisen, men er godt nok blevet i tvivl, da folk skriver at det er ihh og åårrh så fedt men hopper fra alligevel.?

tak på forhånd til dem der gider tage sig tid til det.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er prisen fair? (western-udstyr)
  • #1   20. aug 2012 er det 5 kg for westernsadlen monteret ?

  • #2   20. aug 2012 ja priserne er fair, men der er bare ikke fut i salget lige pt... mine annoncer synes jeg heller ikke jeg kan sætte meget længere ned, da det ellers slet ikke kan betale sig at sælge... mange er der inde og se annoncerne, men ingen skriver..

  • #3   20. aug 2012 ja det er fuld monteret, sammen med trenser, hackamore, ekstra tæpper,et pr bukser , jakke, grime, martingal, ekstra gjorde m.m

    kan du ikk se det i annoncen? ( det kan jeg selv=)


  • #4   20. aug 2012 kunne ikke lige læse mig til det -_- min hjerne sover.

    Jeg villa ladrig give mere end 1000kr max for den sadel monteret eller ej, det liger en billig plastik Sadel.. sorry to say it, men det er på minen måde fair..


  • #5   20. aug 2012 camilla k, tak, så er jeg ikk helt forkert på den, blir jo bare i tvivl, jeg ved godt der ikk er så meget salg i det, nu også derfor jeg har sat det så lang ned, da det bare optage plads herhjemme. men ja det kan ski næsten ikk svarer sig af sælge det, da jeg tabe en del på det.. men nu må jeg se, ellers tager jeg det bare af nettet og finde pladsen smiley

  • #6   20. aug 2012 oki, kan så fortælle af den er af læder. men tak for dit ærlige svar

  • #7   20. aug 2012 Ingen tvivl om den er a Lædre.

    plastisk sadel er bare et ord for billig kopi bras lort you name it


  • #8   20. aug 2012 skal sige jeg købte den brugt til 7000kr ( altså kun sadlen) fik afvide at den havde koster 13500kr fra ny.. nu har jeg ikk det store forstand på western, osse en af de grunde til jeg ikk skal bruge det til mit føl(til den tid) da det ikk rigtig siger mig noget.

    - men ville ski blive ked af at høre jeg har givet så meget hvis det er noget bras hvilket, jeg jo ikke mener det er. - har du meget forstand på western udstyr?


  • #9   20. aug 2012 har du det kun til salg her inde ?

  • #10   20. aug 2012 Find ud af mærke+model på sadlen, så kan du+køber slå nyprisen op. Jeg køber aldrig noname udstyr, man aner ikke om man bliver snydt...

  • #11   20. aug 2012 Synes bestemt prisen er fair! Hvis jeg lige stod med 5k skulle jeg bestemt forbi og kigge - for synes ikke den ser plastik agtig ud, men ligner bare en sadel der er passet godt på smiley

  • #12   20. aug 2012 camilla k ; nej har den os på g&g, dba, ridehesten.

    sarah 6 felix, kan ikk huske hvad hun kaldte sadlen, og bag på har der siddet et mærke (der er 4 små mærker efter dette) men dette mærke er der jo ikk, har kigget den grundigt i gennem og tjekket om jeg kan finde andet, men mener hun kaldte det et navn med c, men som sagt har intet forstand på det.

    men har kigget markedet i gennem og selvom hun måske har snydt mig og det skulle være en noname, så er det stadig billigt(syntes jeg jo smiley ) med at det der medfølger, da det jo er en del udstyr der er med.


  • #13   20. aug 2012 JustADreamer smiley
    lige præcist, også det jeg faldt for. self. kan man se at den er brugt, og der er blevet reddet godt i den


  • #14   20. aug 2012 Prøv at se alle Crates sadlerne igennem og se om der er en som ligner din, synes de er vældig udsmykket - og ikke mindst smukke. Så har du muligvis en nypris at gå ud fra smiley

  • #15   20. aug 2012 tak, det vil jeg da prøve.

  • #16   20. aug 2012 Synes på ingen måde den ser billig eller plastik agtig ud! Tværtimod er den rigtig smuk. smiley

    Din pris er ihvertfald billig nok, ingen tvivl.der. Det er bare slet ikke nemt at sælge noget som helst for tiden...


  • #17   21. aug 2012 kristine J
    - tak syntes osse selv den er smuk, samt trenserne smiley
    dog alligevel rart at hører alles mening, så jeg kunne få et overblik over det. men flertallet har talt, og tror heller ikk der er nogle som kan gøre det billigere. da det er i pæn stand det hele. og taber en del på det, men sådan er det nu engang, kan nemlig godt bruge pladsen, som det optager. men kan jo være muligt jeg finder en som kan have det stående, også er prisen en anden til den tid.
    nu må vi se men tak fordi du gav dig tid til at kigge smiley ja os alle jer andre


  • #18   21. aug 2012 Sadlen er ikke en Crates.... Som markedet er lige nu kan du slet ikke få 5.000 kr for dit udstyr.

  • #19   21. aug 2012 Lyder din sadle hul når du banken på den underneden???

  • #20   21. aug 2012 Hvor meget vejer sadlen ca?

  • #21   21. aug 2012 Sadlen er fin, men absolut ikke en kvalitetssadel. Og jeg er rigtig ked af at høre at du har givet den formue for den, for du er blevet snøret godt og grundigt. Kig på den og find et mærke, så skal jeg give dig en vurdering. Er der ikke et mærke på - så er det en - det vi i vores verden - kalder en papsadel, dvs. selvom den er af læder med fine udskæringer osv, så er det en masseproduceret sadel af ringe kvalitet smiley . Du vil f.eks. aldrig se en fornuftig kvalitetssadel - hvor fenders er monteret som de er på din.

    Jeg tror du vil få max. 1000-1200 kr for sadlen. Lad evt. underlaget følge med til den pris, - det ekstra underlag - 200 kr. Resten sælger du sætvis - dvs. det med ens nitter - sælger du samlet osv.



  • #22   21. aug 2012 takker alle for svar og vil nu svare..

    mette h _ lidt svært af vurdere, men syntes faktisk at det godt kunne lyde lidt hul. når jeg banken oven på den ( i stedet for nedeunder)

    stine L - den vejer 10 kg.

    $ $$ Cowgirls have more fun $$ $ - det er godt nok ked af at høre, mon man kan tillade sig at kontakte gamle ejer af den?
    som sagt er der ikk noget navn at finde da det metal( går ud fra det er metal, mht hullerne der er efter det) som har siddet bag ved sædet på sadlen ikk sidder der mere, og sad der heller ikk da jeg købte den, hun sagde det var blevet væk da jeg købte den

    christina &lady, tak for dit ærlige svar smiley men så hellere beholde det, og give det til en veninde frem for den pris.

    tak til jer alle


Kommentér på:
er prisen fair? (western-udstyr)

Annonce