{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.514 visninger | Oprettet:

Stativ - Canon eos 600D hjælp? ^^ {{forumTopicSubject}}

Nu skal jeg næste måned købe et kamera, som jeg længe har ønsket mig - Canon EOS 600D
- Men jeg vil gerne have et stativ til det, da jeg gerne vil bruge det til at optage tegninger med, som er lavet på papir - Udover at tage billeder self.

Har kigget på dette;
http://www.dustinhome.dk/product/5010076316/hama-star-61-stativ-med-ben/?csref=Prisjamforelse_Pricerunner_1598

Men ved ikke, om det ville kunne holde mit kamera, eller om det ville egne sig til det formål, jeg har.

Så jeg håber i kan hjælpe lidt? :3


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stativ - Canon eos 600D hjælp? ^^
  • #1   21. aug 2012 Jeg vil foreslå dig at finde en fotohandler der forhandler ovenstående stativ og så prøve dit kamera på det, eller få forhandleren til at vejlede dig.

    Billigere stativer har problemer med at fastholde en bestemt position - som ved opretstående fotos - i længere tid. Hvis du overvejer et tungere objektiv til dit kamera som du skal bruge andre steder end ved fotos af tegninger kan objektivets vægt og længde også have indvirkning på stativets positioner.
    Held og lykke med købet smiley


  • #2   21. aug 2012 Taktak - Det vil jeg gøre så - Når jeg engang får købt kameraet smiley

Kommentér på:
Stativ - Canon eos 600D hjælp? ^^

Annonce