{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
359 visninger | Oprettet:

job - hvor pokker finder jeg et?? {{forumTopicSubject}}

ja som over skriften lyder så søger jeg job, og jeg kan ikke engang finde et der passer.... og de fleste butikker søger kun elever og det gider jeg ikke rigtig da jeg har været under udd. i ca. 5 år. og det er heller ikke fordi jeg har de store krav til jobbet...

så mit spørsmål er så: skal jeg igen gå i lære bare for at få et job eller skal jeg håbe på at jeg kan finde et "nomalt" job??

i må også gerne komme med forslag til hvor jeg kan finde job hende...

tak


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  job - hvor pokker finder jeg et??
  • #1   2. sep 2012 Der er desværre skåret godt ned på fritidsjob.. Jeg søger selv, men det er umuligt, for dem der er ligger i skoletiden..

    I disse tider må man desværre ikke være kræsen, men bare tage hvad der er.. Det er ofte også lettere at finde arbejde, når man er i arbejde..

    Men det letteste er faktisk at ringe op til de steder du kunne tænke dig at arbejde og spørge om du må komme forbi med en uopfordret ansøgning..
    Det giver som regl et godt indtryk på arbejdspladsen, at man vil tage sig tid til at ringe, og ikke mindst tid til at møde op og vise hvem man er..


  • #2   2. sep 2012 Prøv på restauranter og noget i den retning. Mine vagter ligger primært i weekenderne og somme tider om aftenen, når jeg har fri fra skole. Lige pt. arbejder jeg som opvasker, og jeg får en udmærket løn. Muligheden som tjenerafløser foreligger også smiley

  • #3   2. sep 2012 Man skal være kreativ - hvis man kun vil stå i butik er der ikke meget at hente. Rengøringsjob, børnepasning, tjenerafløser osv er en mulighed.

Kommentér på:
job - hvor pokker finder jeg et??

Annonce