{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
788 visninger | Oprettet:

Æv altså! Dårlig betaler :/ {{forumTopicSubject}}

Ja, æv og ti gange øv!

Jeg tegner og maler og gør det nogle gange på bestilling. Jeg fik så to bestillinger fra en pige og fik at vide at det ene billede var til en fødselsdagsgave i denne måned. (bestillingen kom i juli). Begge billeder er så for længst færdige og har været afsted for at aflevere dem (i sidste måned). Pigen havde dog kun penge til det ene og 10% af det store. Så fik hun det, som hun havde betalt for med hjem, mens det andet kom til opbevaring hos min mor, som bor tæt på.

Jeg spurgte, så om hun havde pengene, MEN dem har hun så lige brugt, så hun kan måske betale mig til jul! Min mor kan så ikke have billedet stående helt til jul, så nu ryger det tilbage til mig, når hun kommer på besøg.

Undskyldningen er at pigen ikke troede at jeg ville være færdig,så hurtigt. (Selvom det var en fødselsdagsgave = bestemt deadline) Hun har brugt pengene på noget dyrt (der kunne være købt billigt, eventuelt brugt).

Nu er hendes forslag, så at hun kan opbevare billedet selv og så kan hun betale af på det eller jeg kan få alle pengene i december.


-------------------------------------------------------------------------------------


Jeg har så lært at tage "depositum" for større bestillinger OG selvom jeg kender umyndige personligt, så skal forældrene indover. Det her er materialer (60x80cm lærred) og TID jeg har brugt på et billede, som jeg lige nu ikke ved hvad der skal ske med. Skal jeg male det over? Prøve at sælge det til anden side, til mindre pris?


Tips og råd er velkomne - lige nu føler jeg bare at... jeg jeg ved ikke helt! =(


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Æv altså! Dårlig betaler :/
Kommentér på:
Æv altså! Dårlig betaler :/

Annonce