{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

at sige farvel, uden at kunne. arbejde {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg holdt fri fra arbejde i 7 uger, fordi de er ved at bygge om.

Den gamle Bistro blv revet ned, og den nye er ved at blive bygget op.

Det har været dejlig med en pause, for det passede med at det lige var som jeg begyndte på min uddanelse, så jeg fik en god start.

Det har også vlret godt for Amigo at jeg havde tid til at ride ham 6 dage i ugen, og har været ude ved ham hver eneste dag.

Jeg har arbejdet i Bistroen i 1 år til december, og har simpelthend bare været Så glad for at være der.

Sammenholdet mellem os unge mennesker er bare kanon. Vi har det altid godt sammen, får hinanden til at smile og være glad, selvom man var trist da man kom. Vi hjælper hinanden og kan snakke sammen om alt.

Virkelig et sted jeg var glad for at være. Det var jo os unge mennesker der styrede Bistroen om aftenen, og det er ubeskriveligt hvilket forhold vi har!


Men nu var jeg til personalemøde i torsdags, og må indrømme at da jeg kom var jeg i godt humør, da jeg gik var jeg trist...

Den nye Bistro lyder til at blive super, og der skal virkelig bare være styr på tingene. En kanon ting ved det nye!

men, der er noget som bare ikke kommer til at hænge sammen for mig... der skal være mindrer bemanding af gangen, og det kommer til at betyde at kun 1 ungarbejder er der af gangen. Sammen med en fuldtidsansat.

Bare det er jeg rigtig ked af, for hvor har vi bare haft gode stunder sammen alle os unge. Det forhold jeg har fortalt om...

men vi får også kun 4 timer i ugen....... før havde vi næsten 10 i ugen......

timeantallet var det der fik mig til at blive trist... Det er næsten en tvungen opsigelse fra min side, for med blot 4 timer i ugen, skønt vores timeløn er høj (65 i timen), så er det bare ikke nok til at jeg kan leve af det...

Jeg betaler alt ved Amigo selv.. Alt... ved siden af har jeg mobilregning samt andet, og jeg skal også have noget tilbage til mig selv jo...

Så hvis jeg ville blive ville jeg næsten ikke have råd til bare Amigo...

Så jeg har valgt at sige op, og har allerede fundet nyt arbejde.... Føtex...

Men hvor er det altså bare hårdt, at vide jeg ikke skal ned i min Bistro igen.

Ikke at have 'Den sidste dag', og få sagt ordentligt farvel til dem...

Jeg har jo så haft min sidste arbejdsdag, bare uden at vide det... og hold fast hvor er det bare hårdt, at vide jeg ik skal dernd igen...

Det har været et kanon år, et uforglemmeligt år<3


tak fordi du lyttede....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  at sige farvel, uden at kunne. arbejde
Kommentér på:
at sige farvel, uden at kunne. arbejde

Annonce