{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
752 visninger | Oprettet:

Hvad ville du gerne kunne? {{forumTopicSubject}}


Sidder her og kører lidt død i mit projekt og kom så til at tænke på; har du nogle gange ting du vil gerne ville kunne? Det være sig hvad som helst.

Når jeg ser folk danse - om det så er standard eller hvad man gør i, i diverse musik videoer så ser det bare max fedt ud. Men begynde at danse som 19årig, uden rytme i kroppen ( min ven der kan de fleste slags par danse om det så er standard, vals osv. - har prøvet at lære mig nogle trin, men er ret håbløs ) og det er ikke mit indtryk at der er begynder hold for andet end folk under 13år..
Også ved jeg ikke lige hvor tiden og pengene til det skulle findes smiley

Nogle gange ærgrer mig også nogle gange at jeg ikke blev ved med at gå til spring gymnastik. Min lillesøster på 15år gør en del i det og powertumbling, holder dog pause imens hun er på efterskole og det er også super fedt at se på - husker det også som fedt at gøre!
Men det var ikke så fedt at gå til da jeg stoppede, havde ingen at snakke med og transport blev svært.
Min søster er en bette stump på 160cm max, nok under. Så for hende er det let at komme rundt en 5 moment til konkurrence - når man bliver 170cm eller der over, så bliver det bare hverken kønt eller let for en pige at komme rundt.
Det kan let ses til konkurrencerne - de dygtige er de mindre og fra naturen ret tynde piger! Intet galt i det dog.

Men nu håber jeg at jeg med tiden kan få ridning til at blive til noget. Ikke nødvendigvis noget vildt stort, bare "noget" andet end at ride rundt på banen mest.

Der blev dog på et tidspunkt lavet en sang hvor ordene " Stop looking at what you ain't got and start being thankful for what you do got " blev sagt og det er vel også en god idé - men drømme kan man vel og ærgre sig ;).


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad ville du gerne kunne?
Kommentér på:
Hvad ville du gerne kunne?

Annonce