{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
881 visninger | Oprettet:

Novelle {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen smiley
Er igang med en novelle og min grundten er så Desis skade. Vil lige høre hvad i syntes?

Jeg stirrede bare på hende, altså min mor. Jeg fornemmede tårerne der trillede ned af mine kinder. Hvorfor skulle det her også lige ske? ’’Jeg er ked af det lille skat, men hun kommer måske aldrig over det’’. Mors stemme knækkede over og hun stirrede ud på vejen. Jeg så ned. Jeg kunne virkelig ikke forstå at min elskede hoppe, Desireé, var kommet så slemt til skade. Nogle små skrammer var hvad det var, men en flænge på benet, som formendelig aldrig ville hele helt, var noget ganske andet.

Da vi endelig var hjemme løb jeg ud i folden. Ikke kun fordi det næsten var en uge siden jeg så Desi sidst, men for at se på hendes sår. Hun vrinskede højlydt og satte i trav hen imod mig. Jeg smillede gennem de varme tåre som piskede ned af mine kinder. Hvor havde jeg bare savnet hende. Det var også rart at se at hun ikke var halt. Jeg nussede hende blidt i panden og kiggede ned på hendes ben. Men jeg måtte vente med at se såret til senere, da benet var bandageret. ’’Vi ses senere lille hest’’ sagde jeg stille og smuttede ind i det varme hus.

Da mor forsigtigt fjernede bandagen og forbindingen den aften gispede jeg. Da jeg undersøgte det nærmere så jeg at flængen var krympet op, hvilket blottede for at noget klamt gulligt snask.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Novelle
Kommentér på:
Novelle

Annonce