{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.086 visninger | Oprettet:

Måske fibersprængning i lægmusklen? {{forumTopicSubject}}

Efter en omgang fitness træning i søndags, har jeg haft ret ondt i min ene læg. Specielt igår og i dag.
Det gør ondt hele tiden, men meget ondt når jeg går, og endnu værre på trapper. Og rør jeg læggen gør det også ret ondt. Den virker sådan lidt spændt eller måske hævet.
Nogen der har erfaring med noget i den stil, kan det være en lille fibersprængning?
Det er noget så irriterende og vågnede flere gange i nat da det gjorde ondt.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Måske fibersprængning i lægmusklen?
  • #1   6. nov 2012 Vi har lige fået ny idrætslære ude på det gymnasium jeg går på, og sidste tirsdag blev min klasse tæsket igennem en omgang basistræning - altså rent ud sagt, styrke med fokus på lår, baller og mave.
    Efter en times intens træning, var jeg (og hele klassen) smadret!
    Dagen efter kunne jeg knap nok gå, da det bare gjorde så ondt, og kunne først gå uden smerter fredag smiley

    Så det kan sagtens bare være ømme muskler, vores lære sagde noget med at man sagtens kunne være øm i op til 3-4 døgn efter og det er helt normalt.

    Men nu ved jeg så til gengæld ikke om du er vant til at træne?
    For ved min klasse var det første ordentlige idrætstime i dette skoleår smiley


  • #2   6. nov 2012 Tak for dit svar smiley
    Men jeg ved det ikke bare er ømme muskler, for det har jeg prøvet mange gange. Det her gør direkte ondt. Kunne mærke jeg fik lavet noget under opvarmningen der gjorde forkert i lige det ben. Det andet ben har det fint smiley


  • #3   6. nov 2012 Hmm så kunne det godt være at du har fået en lille fibersprængning,
    jeg ville give benet så meget ro som muligt, og hvis ikke det er bedre inden for nogle dage, så ville jeg få gjort noget ved det smiley


  • #4   6. nov 2012 en fibersprængning gør ondt et sted, ikke i hele læggen. Men det er en gennemtrængende smerte det ene sted

    har selv haft et par stykker i låret


  • #7   6. nov 2012 Tak for jeres svar smiley
    Altså det er et område på måske 4-5 cm i diameter som gør rigtig ondt, og når jeg så går spænder jeg jo i musklen, og så går det ud i hele læggen.
    Har ikke prøvet en fiber før, så ved ikke hvordan det føles. Jeg må bare prøve at give det lidt ro, og vente med at træne ben igen til det går over.


  • #8   6. nov 2012 så kan de nemt være en fiber

  • #9   6. nov 2012 Øv smiley
    Men håber det snart går væk så.


Kommentér på:
Måske fibersprængning i lægmusklen?

Annonce