{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
198 visninger | Oprettet:

Dækken på første gang.. {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har Tessa så fået dækken på, for aller første gang.. Men det var ikke lige det nemmeste at lægge det på hende..
Og så blæste det jo selvfølgelig, så det gjorde det ikke ligefrem nemmere... smiley

Jeg startede med at ligge dækkenet ude i den fold de går på, så hun lige kunne snuse lidt til det, og finde ud af hvad det lige var.. Og da jeg så løftede det op igen, så blæste det jo selvfølgelig ud, og så var det jo meget farligt.. Så derfor gik jeg ind i deres hus med hende..
Jeg startede med at tage ved et hjørne af dækkenet, og lægge det ind mod hendes hals, så hun kunne mærke at det ikke var farligt, og det fandt hun sig også rimelig hurtigt i.. Og så ville jeg lægge det lidt op over ryggen på hende, så det kom på lige så stille, men det var helt umuligt, for så begyndte hun straks at steppe rundt omkring mig.. Da jeg så fjernede det igen, så blev hun bare ved med at vade rundt omkring mig, så derfor tog jeg bare dækkenet og lagde det hurtigt op på ryggen af hende.. Første begyndte hun at trave rundt, men så stoppede jeg hende, og så tog hun det faktisk meget pænt.. Hun var lidt anspændt, men hun blev ved med at stå stille af sig selv.. Og så kunne jeg jo så komme til at lægge det ordentligt.. Hun stod pænt nok da det skulle spændes foran, og under maven, men så kom vi til dem der skulle indenom bagbenene.. Dem var hun bestemt ikke glad for! Jeg prøvede et par gange lige at liste dem indeom, men det kunne jo ikke undgås at de kom til at røre ved hendes ben, og hver gang de gjorde det, så sparkede hun bagud med det ben.. Så det endte med at jeg stod og kløede hende på benene, og rundt om, og ind på indersiden, og til sidst stod hun også bare og fandt sig i det.. Så jeg blev ved med at klø hende på indersiden af benene, samtidig med at jeg fik listet stropperne (eller hvad man lige skal kalde dem) indenom og fik dem spændt.. Og hun blev selvfølgelig rost en hel del.. smiley

Tjalfe var fulgt med ind i huset, og det tror jeg faktisk var godt nok, for er sikker på at han beroligede Tessa lidt ved at være der.. Men det var nu også lidt trælst, for Tjalfe var åbenbart sikker på at det var ham der skulle have dækkenet på (han havde det nemlig på forrige år), så han blev ved med at gå i vejen, og han nappede hele tiden i dækkenet..

Men det gik godt, og nu går hun rundt med dækkenet på, og hygger sig i kulden.. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dækken på første gang..
Kommentér på:
Dækken på første gang..

Annonce