{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
557 visninger | Oprettet:

Blog - HJÆLP! {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige brugere på hestegalleri smiley

Jeg har brug for jeres hjælp! Ved egentlig ikke om man må skrive sådan noget herinde men nu prøver jeg smiley

Jeg har oprettet mig en blog som hedder "thesecretofthepearls.bloggersdelight.dk"

Den handler om mobning, teenagerlivet, kræft, mode, heste, selvmordstanker og mm. Jeg har oprettet den fordi jeg gerne vil være en inspirationskilde for andre, jeg ved ikke hvor mange af jer der kender Fie Laursen?
Men jeg er bestemt ikke ude på at blive kendt jeg vil bare gerne hjælpe andre og dele min historie.

Jeg vil bede jer om at klikke ind på min blog og dele den så andre kan se den. Denne blog er til andre som måske selv har været noget igennem, har brug for inspiration eller måske noget helt tredje.
Det vil betyde ALVERDEN for mig, hvis i gider hjælpe mig! I hestefolk er gode til at sige jeres meninger, men samtidige er i også gode og kærlige mennesker. Så hvis i gør dette for mig, vil jeg prøve at hjælpe så mange som muligt ved at dele ud af mine erfaringer og hvordan livet kan se ud efterfølgende når man er kommet ud af det sorte hul smiley
Har idag oprettet et blogindlæg om trendsales!

SÅ PLEASE HJÆLP MIG MED AT NÅ 50.000! Det vil være så stort for mig! Og hvis jeg når det i den her måned så kan jeg endda give noget lækkert til min hest! Skriv gerne her når i har været derinde smiley Og følg med i min hverdag!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blog - HJÆLP!
Kommentér på:
Blog - HJÆLP!

Annonce