{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor kan man ikke lave berideruddannelsen mere?
  • #1   5. dec 2012 det gav for lidt for DRF at uddanne folk, til de gad at holde uddannelsen kørende.


  • #2   5. dec 2012 Okay tak for det smiley

  • #4   5. dec 2012 Niveauet af de ryttere der er kommet ind de seneste år, er også faldet ret meget..
    Siger ikke der ikke er gode ryttere, bare ikke i forhold til dem der kom ind for nogle år tilbage..

    og er man virkelig dygtig til at ride, så skal man nok få arbejde alligevel.
    ellers må man jo være ambitiøs og tage syd for grænsen..


  • #5   5. dec 2012 Grunden til at uddannelsen lukker, er at der bliver uddannet MANGE flere, end der er brug for. Rigtig mange unge piger står med en berideruddannelse, men kan ikke få job bagefter! Efter "finanskrisen" er der mange rideklubber som har måtte dreje nøglen om. Og det vælter jo ikke ligefrem op med nye rideskoler rundt omkring. Så det nytter ikke at blive ved med at uddanne folk til berider, når der intet arbejde er bagefter.. Men vi må håbe på bedre tider, og så starter den da nok også op igen.

  • #6   5. dec 2012 nu havde det også noget at gøre med at største delen af dem der tog uddannelsen blev selvstændige istedet for ansat på nogle af DRFs rideklubber og DRF derfor ikke ville finansiere uddannelsen længere da de ikke fik nogle af de dygtige undervisere tilbage til at undervise på rideklubberne, hvilket jo så også kan ses i rideniveauet på dem der søgte ind på uddannelse

  • #7   5. dec 2012 De har lukket den fordi de er klar over at den ikke er tidssvarende, dvs. de færdig uddannede er ikke dygtige nok. DRF mener det skal ud i privat uddannelse. DRF vil i stedet satse noget mere på deres nye Træner 1-4 uddannelse og gøre mere for at dem der underviser elevhold bliver uddannet. Deres Træner 1-4 er beregnet på at træner 1 er til elevhold og 4 er til konkurrencerytter højt niveau på privatplan.

  • #8   5. dec 2012 Kan godt forstå det der med at rideniveauet er faldet... kender nogle pige, som ville have uddannelsen, hvor jeg bare tænker, at jeg da red meget bedre end dem da jeg var ca. 13 år og de er 17 eller 18 år gammel... okay nu har jeg også redet siden jeg var 3 år gammel, men alligevel smiley

Kommentér på:
Hvorfor kan man ikke lave berideruddannelsen mere?

Annonce