{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Vurdering af pris {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg står så i den situation, at engang i august måned, fik jeg en bestilling på to billeder. Et lille og et stort. Det skulle være færdigt i september, da det var en fødselsdagsgave. Billedet var klart nogle uger inden deadline og jeg fik at vide, at personen ikke havde pengene der, da hun ikke regnede med, at jeg allerede ville være færdig. Fair nok, så måtte hun jo få billedet tættere på deadlinen.
Hun fortæller hun har pengene og om jeg kan aflevere det (en togtur, der koster 300 frem og tilbage) og det kan jeg godt, men selvfølgelig KUN hvis hun har pengene.

Jeg når frem og så har hun alligevel ikke alle pengene. Hun havde kun til det lille billede, men lovede at have resten af pengene snarest. Så der kom en aftale i stand om at det store billede kunne stå opbevaret hos min mor, der bor tæt på (men ikke længe da min mor ikke har plads).

Endnu engang blev jeg brændt af og billedet måtte min mor tage over til mig igen, da hun skulle på besøg og ja, så blev aftalen at hun skulle betale inden jul, eller jeg ville finde ud af noget andet.

For en uge siden, bad jeg hende finde ud af noget indenfor en uge, jeg kan se hun har læst beskeden, men hun har ikke svaret. Derfor har jeg skrevet at jeg nu sætter det til salg offentligt.

Hun har så en sadel til salg, som jeg gerne ville modtage i bytte, hvis hun ikke kunne sælge den og derved få penge. Men nej, så skulle jeg da også liiiige betale ekstra oveni - nej tak!

Og jeg har nu lært at tage depositum ved bestillinger over et vist beløb, at handle med folk over 18, eller have forældrene inde over og ikke være så tålmodig.

Men NU til mit spørgsmål - bestillingen kostede 2500 kr. Det er et billede på 60 x 80 cm i akryl på lærred.
Hvor meget kan/bør jeg sætte det til salg for nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering af pris
Kommentér på:
Vurdering af pris

Annonce