{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.470 visninger | Oprettet:

HJÆÆÆL SIMS 3 ER GÅET AMOK!:-O {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen:)

Jeg er begyndt at spille sims 3, og er blevet meget glad for det, men nu er det fucket lidt...

Jeg startet med at købe sims 3 (starterpakken) installeret den på min mac, og det gik fint, senere købte jeg sims 3 pets (udvidelsespakke), det installeret jeg og det gik også fint, senere købte jeg sims 3 årstiderne (udvidelsespakke) det gik også fint.. Men nu kommer problemet!

Jeg ville prøve en af de der "ekstra pakker" så jeg købte "byliv"
Det gik fint med instalitionen og sådan, men så ville jeg prøve at spille det, jeg plejer at kunne vælge mellem 2 byer når jeg starter, men kunne denne her gang kun vælge 1 (starterbyen) Jeg valgte bare den og tænkte ikke mere over det, jeg gik ind for at lave simmer, og så at man ikke kunne få nogen som helst dyr som den der udvidelsespakke (sims 3 pets) jo skulle kunne gøre...
Jeg starter alligevel spillet, og så at årstiderne heller ikke virket som jo sims 3 årstiderne skulle stå for!
Ekstra pakken har selvfølgelig gjort bylivet sjovere, men hvad med de 2 andre pakker jeg har!?

Jeg tog ekstrapakken ud, og satte sims 3 pets i stedet, så sagde den at den ikke kunne spille fordi den sidst installeret var "byliv."

Kan det være noget med spillet? man kunne købe det for 149 kr. Men der var udsalg så det kostet kun 99 kr. mener mine andre spil har kostet en del over...

Men det er noget med at "gamestop" (som butikken hedder) hvis sælger brugte spil, men er ikke helt sikker på det..
Men hvis det er tilfælde kan det jo godt være oversagen, men kan jeg så aldrig spille med dyr og årstider?

Håber i vil svare jer som har forstand på sims, for det er meget vigtigt da det er min lille hygge hobby når jeg er syg eller keder mig:)

Knus mig:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆÆÆL SIMS 3 ER GÅET AMOK!:-O
  • #1   17. dec 2012 Det du kan gøre er at slette alle dine spil og installere dem forfra i den rækkefølge du havde dem inden du havde problemet... det med at den ikke vil spille sims 3 pets og siger at du sidst har installeret byliv betyder bare at når vil spille sims 3 skal du bruge byliv, fordi der er den sidste der blev installeret... det er bare noget sims 3 gør smiley

  • #2   17. dec 2012 Nåår okay tusind tak jeg prøver at slette dem allesammen:)

  • #3   17. dec 2012 Ja som Team Wonder siger, prøv at geninstallere spillende, den kan have fejlet i installisionen ved Byliv. Det har jeg også ind imellem oplevet med de forskellige pakker i både Sims 2 og 3. smiley

  • #4   18. dec 2012 Når du installere så prøv at installere i den rækkefølge spilene er blevet udgivet,,,

    Det virker bedst på den måde smiley

    Sims 3 (Base Game)
    World adventure
    -High end stuff
    Generations
    Ambitions
    -Fast lane stuff
    Late Night
    -Out Door Living Stuff
    Generations
    -Town Life Stuff
    Pets
    -Master Suite stuff
    Showtime
    -Ketty Perry kill me now with candy sweet treats
    -Diesel Stuff
    Supernatural
    Seasons
    -70's, 80's & 90's stuff

    Jeg har langt fra dem alle!!!
    Og pas på med ting du har downloaded til spillet, custom content, tøj osv, nogle ting virkelig gøre sjove ting ved dine sims smiley
    Især når man har med package filer at gøre.. Så kan man risikere at skulle hele sin mappe igennem, for at finde den korrupte fil -.-


  • #5   18. dec 2012 Kender alt for godt problemet da jeg næsten har dem alle... bare mega irri når der er fejl og man skal installere dem alle igen smiley det tager hundrede år selvom min bærbar er meget hurtig smiley

  • #6   23. dec 2012 Nu siger du at du har en mac.. Ikke?
    Jeg har altså hørt fra min ven, at macbook bestemt ikke er til krævende spil, men mere til redigering og sufering. Det kunne jo være der problemet lå.
    Men ellers har jeg ikke læst alle indlæggende, så undskyld hvis jeg lyder fuldstændig.. dum i sammenhængen smiley


Kommentér på:
HJÆÆÆL SIMS 3 ER GÅET AMOK!:-O

Annonce