{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
507 visninger | Oprettet:

Nyt projekt - musikvideo {{forumTopicSubject}}

Hej alle skønne hg'ere smiley

Jeg er endelig ved at få mit eget hjemmestudie op at køre og efter at have set "Twillight - Breaking dawn del 2" så er jeg blevet helt forelsket i sangen "A thousand years" med Christina Perri.

Syntes det er en virkelig smuk sang og en sang man godt kan relatere til, det er hvert fald en jeg kan relatere til. Derfor har jeg besluttet at lave et unik cover af sangen og skal derfor også have lavet en musikvideo til den. Til det har jeg brug for hjælp!
Jeg bor i Kastrup som er lige ved siden af københavn og ville gerne ud og filme i kongelundsskoven smiley

Jeg mangler:
- En som vil filme (måske to så man kan skiftes)
- Et rigtig godt videokamera
- Et godt videoprogam, en som kan redigere filmen efterfølgene (ikke Moviemaker)
- En til at spille min forelskelse (en dreng på 20)
- Musikhøjtalere
- Skal bruge min egen hest også, så derfor skal nogle gå med den og sørge for den er klar når den skal filmes.


Jeg håber det her projekt kan få sin opmærksomhed, for der er et virkelig godt budskab i den her sang som jeg gerne vil ud med. Først skal sange selvfølgelig laves og godkendes af andre først også, men er der nogle som evt. ville hjælpe og syntes det her projekt ville være spændende?
Hvis i syntes det er spændende må i meget gerne skrive en pb eller herunder :-))

Alt er gratis, men jeres navne vil blive nævnt både i musikvideoen, planen er den skal ud på youtube!
Og det skal lige siges jeg håber den kan blive filmet i februar eller de kommende måneder efter.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt projekt - musikvideo
  • #1   1. jan 2013 Vil anbefalde Movie Studio Plantinium 12.0 - det er ikke så godt som Sony Vegas Pro til 6000 kr, men det er også rigtig godt. Det koster også "kun" 600 kr.

    Desuden, hvis det skal være et rigtig godt godt kamera - så kan det være du måske skulle satse lidt på at leje et godt filmkamera. Ellers bliver det sikkert noget HD film, fra standard kamera (spejlrefleks f.eks.)

    Held og lykke med projektet! Skide god idé smiley


  • #2   1. jan 2013 Spændende projekt Sandra smiley har din far ikke nogle kontakter osv?
    Jeg vil gerne hjælpe med at gøre Bobbie klar og være hestepasser hvis det er. Så du kan bare skrive hvis du får brug for mig.


  • #3   2. jan 2013 Ikke i den dur desværre smiley Han siger også jeg selv skal prøve og få nogle kontakter selv og tænkte det måske ville være en sjov måde at gøre det på.
    Det lyder dejligt! Den har jeg lige i tankerne smiley

    Og Astrid mange tak! smiley håber da også projektet kommer til at ske!


Kommentér på:
Nyt projekt - musikvideo

Annonce