{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

HSM mm. kurser i Jylland? {{forumTopicSubject}}

Da jeg i sidste weekend lånte en bog på biblioteket omkring hesteadfær og generelt arbejde fra jorden var jeg ikke tilfreds efter at ha læst halvdelen af bogen. Min konklution var at bogen ikke beskrev nok omkring hvilke signaler man kunne aflæse i en bestemt situation. Man fik lidt redskaber til arbejde fra jorden, men også her var beskrivelserne af måden man skulle føre sit kropsprog(hvis det kan siges sådan) simpelthen for dårlige, til at jeg kunne forstå hvad jeg skulle.

Derfor er jeg begyndt at lege lidt med tanken om, enten at tage på kursus med min part, eller at få en underviser ud til den rideskole hvor min part står, da der sikkert er flere der gerne ville være med til sådan noget.
Jeg vil selvfølgelig snakke med både mine forældre, ejeren af min part og evt. dem på rideskolen (hvis der er tale om at en underviser kommer ud) inden jeg melder mig til noget som helt


Jeg vil lære at:
- aflæse hestens kropssprog
- have mere viden i hvordan jeg skal reagere i forskellige situationer.
- lære at forstå hesten bedre end jeg gør nu,
- have nogen redskaber til videre arbejde fra jorden
- lære mere om hvordan jeg er den bedst mulige leder for min part.
- hvordan hesten bedst aflæser mit kropsprog.
Og gerne meget mere


Mit spørgsmål ligger i om I kender nogen gode kurser/kursus holdere nær Vejle/Jelling?
Og gerne et link til hjemmesider smiley
Hesten står i jelling så det skal være noget man kan køre til uden at bruge alt for lang tid på det smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HSM mm. kurser i Jylland?
  • #2   2. jan 2013 Ville jeg også gerne høre mere om.

  • #3   2. jan 2013 kan ikke komme ind på siden


  • #4   2. jan 2013 jeg vil sige det første punkt nu nævner med at lære og ''læse'' en hest lære man bedst ved at omgåes heste mest muligt smiley og det lære du også at forstå hesten af med tiden smiley hver hest har sin eget ''twist'' af sin personlighed:) jeg har lært mere af hestene på det punkt end jeg har lært af nogen anden smiley og jeg har tit fået afvide jeg har stort talent for håndtering af hestene smiley jeg elsker også selv at tage på kurser men kommer ofte hjem halv skuffet.. og jo mere du er sammen med hestene jo hurtigere lære de også dig og kende og at ''læse'' dig smiley men jo du lære da de bersale ting med hva man f.eks. IKK skal gøre. men kigger lige med for jeg har også planer om at komme ud på kurser denne sommer smiley

Kommentér på:
HSM mm. kurser i Jylland?

Annonce