{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor meget selvtillid har du?:)
  • #1   29. jan 2013 Alt for meget, vil du have lidt?

  • #2   29. jan 2013 Lige pt har jeg stortset ikke noget smiley Men tror ikke der er nogen forskel på en dreng & en pige, drenge kan have det dårlig eller godt med sig selv, det samme kan piger smiley Det er jo bare det jeg tror smiley

  • #3   29. jan 2013 Mato: Gerne;)
    Team DST: Ærgeligt:) Og ja det har du sikkert ret i.


  • #4   29. jan 2013 Jeg har selvtillid i overflod xD Jeg står meget ved mig selv og er aldrig bange for at sige min mening. Har intet problem i at se ud som jeg gør, selvom jeg godt ved, at mange andre ser bedre ud. Dog synes jeg, at det er rigtig vigtigt at give plads til andres meninger, og lade dem komme til, og jeg føler mig bestemt ikke hævet over andre folk! smiley

    Med hensyn til piger og drenge, synes jeg det er svært... Jeg tror mange piger taler mere åbent om deres selvtillidsproblemer, hvorimod drenge er kendt som "det stærke køn" og nok ikke gør det så meget. Men jeg tror ikke det betyder, at drenge har mere selvtillid end piger, de taler bare mindre om deres selvtillidsproblemer.

    Også en god tirsdag til dig, jeg håber du kunne bruge det smiley


  • #5   29. jan 2013 jeg har ingen selvtillid at all.
    Det eneste jeg er bare en smule selvsikker i, er mine tegninger. Ellers.. tja, så er der intet, der hedder selvtillid i mig ^^


  • #6   29. jan 2013 Jeg kan ikke lide andre end mig selv smiley

  • #7   29. jan 2013 Selvtillid og selvværd er to forskellige ting.
    Selvværd er den måde man dømmer sig selv på og den måde man føler om sig selv indeni.
    Selvtillid er om man føler man er god til eks. sit arbejde m.m.
    De to ting hænger ikke nødvendigvis sammen og en der har masser af selvtillid kan godt tænke dårligt om sig selv indeni og derfor have dårligt selvværd!


    Man kan ikke nødvendigvis se eller mærke på andre om de har et godt eller dårligt selvværd!
    Man kan dog bedre mærke om andre har masser af selvtillid - men det er jo forskelligt om personer har stor selvtillid overfor en ting eller flere ting.
    Selvtillid handler jo også om gå-på-mod, at man tror nok på at man kan klare en opgave og så bare kaster sig ud i det (mens selvværdet hele tiden fortæller personen indeni; om han/hun klarer det godt eller dårligt, fremhæver fejl eller gode ting).

    Jeg synes derfor ikke jeg kan svare på om det mest er drenge eller piger det har masser af selvtillid, for det er meget forskelligt og afhængigt af overfor hvad man stiller personerne.


  • #9   29. jan 2013 For at tage min selvtillid:
    Så har jeg som regel masser af selvtillid liggende i munden. Handler det om at belære andre om heste, så ved jeg bare ca. alt! Jeg er ret sikker på mig selv, når jeg omgås heste og når jeg underviser i ridning (også fordi en selvsikker ridelærer virker mest overbevisende)!
    Til gengæld er jeg begyndt at spille lidt på guitar og bas (bor i et musiker hjem) og det kan jeg næsten ikke få mig selv til at gøre overfor andre end mig selv. Jeg tror ikke på at jeg kan eller at det lyder godt!

    Jeg skal altså være godt inde i de ting jeg udtaler mig om, så har jeg masser af selvtillid, men er jeg bare det mindste i tvivl, så lukker jeg munden!


  • #11   29. jan 2013 Godt nok at høre så mange forskelligheder?:) Dog lidt ærgeligt at ikke alle har det fantastisk:)

    - Jeg ved godt der er forskel på selvværd og selvtillid, men jeg har snakket med rigtig mange omkring deres selvtillid, så på den måde mener jeg om i syntes det er drenge eller piger der har det bedst:)


  • #12   29. jan 2013 Nej spøg til side, så kan jeg faktisk ikke fordrage mig selv hvis jeg skal være helt ærlig smiley

  • #15   29. jan 2013 Jeg har ingen selvtillid desværre, men der bliver arbejdet på det smiley

  • #16   29. jan 2013 Monty, Donna og Karina: Jeg har nu snakket med mange drenge som har været på kanten til selvmord, har sultet sig selv, ridset deres arme op, siddet og leget med køkkenknivene ved halsen, endt på hospitalet og en del andre ting eftersom deres selvtillid var så lav... De virkede alle sammen som nogen "seje" drenge, som ikke tog det til sig men da de snakkede med mig kunne man se at det kom fra hjertet:)

  • #18   29. jan 2013
    Drenge er gode til at skjule manglende selvtillid :o). Min kæreste har ingen, men det er ikke noget han lader andre se. Han syntes ikke selv han er køn, har det ikke godt med sit udseende men det kan man ikke se på hans opførsel.
    Ligesom jeg kender andre der på det punkt ej har selvtillid, men det ses ikke. De typer hvor det ses syntes jeg ofte er dem der er de oplagte mobbeofre ( beklager den formulering ), men de spinkle nørdede typer, hvor udseendet ikke er det kønneste, stilen kunne godt trænge til en opdatering og de ER meget usikre på dem selv over for andre mennesker, ret stille og vil helst kun tale om noget de er sikre på - om det så er computer eller rollespil.

    Min egen selvtillid fejler intet ang. udseendet, den er glimerende. Ligesom jeg har den blandt mennesker, det kan være en fordel som en ulempe at have selvtillid nok til at sige " så hold dog kæft! " hvis folk larmer på et dumt tidspunkt, eller at sige sin mening.


  • #19   29. jan 2013 Monty, Donna og Karina: Jeg forstår godt hvad du mener:) Tror generalt bare de er rigtig gode til at skjule det, de fleste drenge vil jo ikke ses som svage:)

Kommentér på:
Hvor meget selvtillid har du?:)

Annonce