{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
374 visninger | Oprettet:

død hest {{forumTopicSubject}}

Uhha , i dag døde der en elevhest ude på rideskolen fordi den havde fået (tror det hedder Vindkolik) en oppustet blindtarm, de blev nød til at aflive ham.
åhha, synes bare sådan noget er så uhyggeligt, bare at tænke på at en time før havde han stået og set 'frisk' ud på staldgangen.

Stakkels ham,

ved ikke lige hvorofr i skulle vide det, men kan bare ikke lade vær med at tænke på det. <b>:S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  død hest
  • #1   20. nov 2006 smiley

  • #3   20. nov 2006 jeg skulle til stævne lang væk ,
    og så skulle de stå opstaldet på en rideskole lidt der fra ,
    da jeg kom hjem anden dag fra stævnet lød det lidt voldsomt nede fra ridehallen så mig og min far gik der ned , så stod der 3 mænd og prøvede at få en heste op af stå som bare lå og rullede sig s¨ådan havde den lagt i 3 timer og dyrlægen havde været der 3 gange )':
    den vendte det vide ud af øjnene og engang imellem prøvede den at komme op og stå men dens ben knækkede nærmest sammen under den smiley den døde efter 6 timer )': men de kunne ikke aflive den for den lå bare og rullede rundt og der kunne ikke komme i nærheden af den det var bare frygteligt !


  • #4   20. nov 2006 eej, det er altså bare ikke sjovt når et så stort dyr dør. :S

Kommentér på:
død hest

Annonce