{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.211 visninger | Oprettet:

Nu må de da snart stoppe!!! xD {{forumTopicSubject}}

Nej hvor jeg dog hader at være pige og fattig lige for tiden.... -.-'

Jeg har nu i ca en uge haft voksevæk (eller hvad man nu skal kalde det) i mine bryster (hvilket jo sådan set er awesome nok).
For det første var det kun den ene der voksede til at starte med, så det så bare HERRE sjovt ud, for der var virkelig stor størrelses forskel. smiley
Nu er den anden så kommet med, så nu er de lige store igen. smiley
MEN, nu til det trælse!! Før brugte jeg en 65C, er i klar over hvor svært det er at finde en BH i den størrelse? Ö Kunne så bruge en 70B som erstatning i stedet for, sådan nogenlunde i hvertfald.

Jeg har næsten lige været ude og købe nye BH'er, og var så heldig at finde nogle 70C, som var lidt små i størrelsen, så de var nærmere en 65C, og de sat bare PERFEKT!!!
Men, nu hedder den altså 65D!!!!!!!! Ö
Jeg kan hverken passe mine B skåle, ELLER mine C skåle... -.-'
Den eneste BH jeg kan være i, er min hygge BH (yep, sådan en har jeg xD), men den er bare SÅ grim, misfarvet, snusset og gammel efterhånden, så den bliver kun brugt hvis der er dømt hygge/film/slap af dag. smiley

Og skal man ud og købe en BH i en størrelse 65D (hvis man altså finder nogle), så koster de 600+ (dem jeg har fundet i hvertfald). LIGNER JEG EN DER HAR OVER 600 KR TIL ÉN FREAKING BH???? xD
Nej hvor jeg dog hader mine babser lige nu...

Min kærestes kommentar til det var "det ender squ da med at når du er fyldt 25 bruger du en H skål"... -.-'
Hmm, jo tak skat, ååh de drenge. smiley

Så nu er jeg blevet enig med mig selv om, at nu begynder jeg &%#%/&%#¤ at sy mine egne BH'er, når jeg altså lige finder ud af hvordan man gør og finder nogle opskrifter på det.... -.-'
Gud jeg har det hårdt... x'D

Andre der kender det der med alt for store babser og en alt for lille krop? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nu må de da snart stoppe!!! xD
Kommentér på:
Nu må de da snart stoppe!!! xD

Annonce