{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.021 visninger | Oprettet:

Min gamle traver Poda. Identitets forveksling. Efterlyser hans historie {{forumTopicSubject}}

En meget lang historie. Efter at have kobt (Falcon Skotland 1998) august 2012, med pas, hvor der stod at han var brun, m. hvid kronrand, hvilket er ukorrekt, han er sort uden kronrand, har jeg tit undret mig og havde dyrlaege i forbindelse med vaccination, og hun mente bestemt at han var meget aeldrerer, hvilket jeg ogsaa var overbevist om, jeg falder saa over en anden traver ved navn falcon paa hg som er fodt samme dag, samme aar og af samme foraldre som min, alarm klokkerne ringer, og jeg begynder et grundigt detektiv arbejde, jeg kontakter ogsaa DTC, Min hest har tidligere vaeret eftersogt paa hans frysenr, hvor Dtc bekraeftede hans identitet som Poda 1988, alt sammen har vaeret en stor fejl, fra saelgere af ham og DTC, saelgere har oplyst tidligere ejer (Anita) falsk navn og alder, hun havde saa i god tro lavet pas paa ham, de har saa ikke set_opdaget at han var registrer, altsaa hans frysenr. som Poda dk80510. Nu haaber jeg at der er nogen i det danske land der kender ham. Ved dog at Michaela har kendt ham engang, hvor hun ogsaa eftersogte hans identitet.
se evt. hans profil


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min gamle traver Poda. Identitets forveksling. Efterlyser hans historie
  • #1   14. mar 2013 m Poda.

    Han er født den 7. maj 1988

    I fødselregisteret fra 1988 står der som opdrætter Jens Ole Panduro, Usseltoftvej 5, 7330 Brande. Som ejer på dette tidspunkt står Asger Jensen, Bredbjergvej 66, 5462 Morud.

    Far: Keystone Modern (us)
    Mor: Ekko Senator

    Farfar: Florida Pro (us)
    Farmor: Mary Donner (us)

    Morfar: Impish Nobility (us)
    Mormor: Bisse Senator


    Poda har en lillesøster fra 1989, som hedder Rap Sun. Hun er rød med Ellizar H som far, og opdrætter er Aa.Vagn Hansen, Stenstrup.

    Jens Ole Panduro står opført med adresse i Give i stambogen fra 1993.

    http://www.heste-nettet.dk/forum/28/16776/16776/


  • #2   14. mar 2013 jo tak, alt dette ved jeg, er selv google mester og detektiv. Jeg taenkte mere paa personlige oplysninger af ham, nogen der har ejet ham, eller har kendt ham. Jeg er selv godt bekendt med DTC. Og har haft et par travheste.
    men ellers tak


  • #3   21. okt 2013 Hejsa vil bare lige fortælle at poda bor hos mig nu smiley

Kommentér på:
Min gamle traver Poda. Identitets forveksling. Efterlyser hans historie

Annonce