{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Trailer-regler?
  • #1   15. mar 2013 Undskyld jeg sriver dette.... Men Google er din ven:D

    Her er en artikel, tror du kan finde noget af det du skal bruge:)
    Held & Lykke;)
    http://www.fdm.dk/trailer-og-campingvogn/saa-meget-maa-du-koere-med

    Stephani & Champer


  • #2   15. mar 2013 uanset hvornår din trailer sidsthar været til syn skkal den omsynes ved ejerskifte

  • #3   15. mar 2013 Stephani: Undskyld jeg skriver dette.. Men jeg har selvfølgelig googlet rundt inden jeg oprettede dette smiley
    Har været derinde, som du linker til, men der var ikke noget at finde desværre smiley

    Stutteri: Er du sikker på det? For jeg er helt sikker på, at der er andre regler omkring dette! smiley Hvorfor skulle virksomheder ellers kunne sælge ny-synede trailere..? Og der er mange folk, som forhøre sig på annoncer, om sælger vil syne inden.. Jeg mener det er 2 år, men ikke sikker.. smiley

    Jeg vil blot gerne have reglerne på skrift! de må da kunne findes et sted! smiley


  • #4   15. mar 2013 Sådan siger reglerne:

    En trailer skal synes, hvis den skal ejerskiftes eller registreringen skal ændres. Den skal ikke synes periodisk. Der er dog visse undtagelser i syn af trailer i forbindelse med ejerskifte. Dette gælder, hvis traileren er registreret første gang indenfor 5-10 år, og traileren er godkendt til syn indenfor 2 år. Ligeledes skal traileren ikke registreringssynes ved ejerskifte, hvis traileren er registreret første gang for mere end 10 år siden, og er godkendt til syn indenfor det sidste år. Derudover skal en trailer ikke til syn ved ejerskifte, hvis den skal ejerskiftes mellem ægtefæller, registrerede partnere eller samboende.


  • #5   15. mar 2013 Mimre: Hvor har du fundet dette?

  • #6   15. mar 2013 Hos min synshal. Du kan google og finde det samme smiley

Kommentér på:
Trailer-regler?

Annonce