{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.543 visninger | Oprettet:

Voliere til 3 undulater. Størrelse? {{forumTopicSubject}}

Vi har 3 undulater som vi ikke rigtigt får snakket nok med. De er ikke tamme og jeg tror ærligtalt ikke på de nogen sinde bliver det. Jeg tænker virkelig at de skal ha lov til at komme i et Voliere uden for hvor de har så god plads at de kan flyve rundt.

Lige nu bor de i et bur hvor de ikke har meget plads. jeg får ondt af dem hver gang de strækker deres ben eller vinger. De har masser af plads at HOPPE rundt på men de er jo fugle. Hvis de alligevel 'bare' skal sidde i et bur burde det da være et sted hvor de kan flyve som fugle nu gør.

Har vi undulater i et Voliere.
hvor stort er det? hvor mange undulater i Voliere?.
Har i selv bygget eller har i købt et færdigt Voliere?
Fuglene er født ude. Da de var gamle nok, og vi fik dem, kom de ind. De har stået inde i et år. kan man godt flytte dem ud til sommer når det bliver varmt? også om natten?

Hvad med om vinteren. Skal de ha en varme lampe?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Voliere til 3 undulater. Størrelse?
  • #2   15. mar 2013 Jeg har også tænkt at det ville være smart at få bygget et lille bur inde i skuret med mulighed for at flyve uden for i et størrere område. Jeg tænker lidt fodder og sådan noget skulle være inde i skuret hvis det kan fungere.

    Det med vandet vil jeg være opmærksom på. De skulle gerne have 'lunt' vand det meste af tiden i vinter halvåret.

    Syndes umildbart det lyder som en okay. størrelse til de tre, de er jo ikke så store.

    Har dine varme lampe i vinterhalvåret? eller når det fryser om natten


  • #4   15. mar 2013 Fedt. Jeg vil da lige prøve at snakke med mine forældre om det. For det kan da ikke passe de skal gå inde i et lille bur hvis de kan være ude og flyve lidt rundt smiley

  • #6   15. mar 2013 ihhhh altså....det er godt at du "lider" med dine undulater.

    Størrelsen på en voliere - som en skriver 80x150x100 - er SLET ikke nok....de skal ha' luft under vingerne og mulighed for at flyve og det har de ikke på så lidt plads.

    Hvis du vil "velfærd" for dine fugle, skal du op i en volierestørrelse på noget der i bundareal nærmer sig 12m2 - med flyvehøjde 2,5 - 3 meter....

    Antallet af fugle er ikke afgørende - det er sociale dyr der trives i store flokke.

    KH:)Annette


Kommentér på:
Voliere til 3 undulater. Størrelse?

Annonce