{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
285 visninger | Oprettet:

I just wanna live - or not {{forumTopicSubject}}

Hvis I ikke gider at høre på mine problemer, behøver I ikke at læse dette...

Dem sang burde være I just wanna die - for sådan har jeg det lige pt.
det hele startede i sommerferien med Mike, vi var begge hjælpere på en sommerlejre, kemien var der bare med det samme, vi snakkede rigtig godt sammen og vi havde en masse tilfældes - det kan vist kaldes en sommer romance, for den gik hurtigt i sit efterår, han brændte mig af, på vores date med den mest latterlige undskyldning "jeg troede det var kl 14", jeg var så knust. Jeg besluttede mig for ikke at snakke med ham igen, men han bliver ved, selv den dag idag med at opsøge mig og skrive til mig - skal jeg skifte nummer?
Hver gang jeg ser ham, eller hører hans scooter, har jeg lyst til at løbe min vej og blive væk

Oven i dette, har jeg måske mistet mit arbejde, da jeg måske havde en vagt som jeg ikke kom til - forklaring:
Der har været en del skemaændringer på det sidste og derfor nogle problemer med vagteren, men hvis man ikke kommer plejer de at ringe og spørge hvor man bliver af, men der er engang en der ikke kom til 2 weekendvagter, men der var ikke nogle der ringede....

Samt jeg kan ikke finde ud af om jeg vil blive i gymnasiet, eller om jeg skal droppe ud, og begynde på noget andet..

noget af det er måske lidt sjusket skrevet, men håber meningen kommer frem....


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  I just wanna live - or not
  • #1   8. dec 2006 puha det lyder sku ikke godt :S forstår dig godt han er godt nok dum..
    det med skole har jeg stået i mange gange, det er mega svært ..


  • #2   8. dec 2006 Jeg tror bare du skal tænke på nogle positive ting.
    Eller lave noget langt væk fra det du plejer. Fx. ta en slapper og rid en lang tur på hesten smiley


  • #3   8. dec 2006 Lav det du elsker smiley

  • #4   8. dec 2006 har det ogs af H til ige for tiden.. Amigo er syg, vildt mager, og venter på svar på blodprøver..

    I går blev jeg ogs lige brændt af - tak for lort tænker man så, må indse at han var en kæmpe idiot.. smadrede totalt min dag...

    Da jeg så kom ud til Amigo om aftenen, var han slet ik sig selv. Han var kommet ind, og mens jeg ordnede boks stilte jeg ham i den anden stald. Bagefter ville jeg tage ham med i hallen, og lege med ham og lade ham løbe. Men han var vild, fjern i blikket. Som om han aldrig havde mødt mig, lod som om jeg ikke var til stede. Jeg havde svært ved at styre ham, var SÅ tæt på at ringe ind i stalden efter min veninde, for at få hjælp til at få ham over i stalden igen,.. jeg var bange for ham. Men jeg viste ham det ikke, jeg måtte ikke bukke under.....

    Og så i dag, har jeg smadret noget på arbejde, bare det værste der ku ske smiley


  • #5   8. dec 2006 Julie: problemet er, jeg kommer ned i dette meget dybe hul, når jeg slapper af - hvis jeg laver noget glemmer jeg ting som disse

    Det jeg elsker er mit arbejde og Polly<3, hun har i mange år fået mit liv til at fungere

    nåå ja, fik også lige en kundeklage for et par uger siden


  • #6   8. dec 2006 hmm . det lyder godt nok noget indviklet det hele .

    jeg ville da nok prøve at finde ud af det med ham fyren, og så sige til ham at du ikke gider ham, og så grunden til det.

    ang. arb. så kan jeg ikke forstå i bare kan blive væk ? Syntes det lyder lidt underligt ?

    Det ville da være dumt at droppe ud, hvor langt er du ? det er jo bare en del at livet man skal igennem for at man kan blive til noget af det man ønsker .


  • #7   8. dec 2006 ang. arb. så kan jeg ikke forstå i bare kan blive væk ? Syntes det lyder lidt underligt ?
    det bliver man også fyret for :,(

    Det ville da være dumt at droppe ud, hvor langt er du ? det er jo bare en del at livet man skal igennem for at man kan blive til noget af det man ønsker .
    1/6 = mangler 2½ år



  • #8   8. dec 2006 KUSK - De siger, at hun er tosset .
    det lyder da lidt som en vinter dep. Ikke særlig rart =(


  • #9   8. dec 2006 så er der vel også en ordentlig grund til fyring ?

    Jeg ville nok ikke droppe ud, vend det til posetivt, og så bare tænk på at du får meget nemmere ved at få lige det job du drømmer om når du er færdig ?

    Kan det ikke være alle de problemer som får dig til at overveje det ?


  • #10   8. dec 2006 fisk (efterskole joke) jeg ved det ikke - det eneste der siger mig noget er Polly, men det er jo ikke fair overfor hende at jeg blive ved med at ride hende... og jeg skal sælge Polly før jeg må få en anden, jeg vil ikke sælge hende igen

  • #11   8. dec 2006 Alle der har problemer prøv denne side, der er folk i kan snakke med på chatten fra 19 til 21..
    ellers kan i læse om andres problemer, og snakke med andre ulykkelige piger smiley synes det er en genial hjemmeside

    www.Girltalk.dk


Kommentér på:
I just wanna live - or not

Annonce