{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
946 visninger | Oprettet:

Når hesten går aaaaalt for langsomt ind fra fold -.- {{forumTopicSubject}}


Halløj

Når jeg henter min hest for folden, så går hun virkelig langsomt, selvom jeg prøver at svinge lidt med trække tovet og prikke lidt til hende, hjælper det kun få skridt...

Hvordan kan jeg få hende til, at følge mig skulder mod skulder, lige meget hvor langsomt eller stærkt jeg går?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Når hesten går aaaaalt for langsomt ind fra fold -.-
  • #1   30. apr 2013
    Længe leve en pisk :o).

    Jeg kan dog godt leve med at hesten tuller efter mig bag ved ;o).


  • #2   30. apr 2013 Træning, træning og træning.
    Begynd at træne mønstring med den, så den lære at den skal følge med dig.
    Min går altid ved siden af mig, aldrig bagved, da jeg af sikkerheds grunde på folden mellem andre heste hellere vil have hende på siden og ikke bag mig.



  • #3   30. apr 2013 Husk din egen udstråling og kropssprog. Jeg tog mig selv i, at når jeg gik og lallede, ville hesten ikke gå med, og i hvert fald gik det langsomt. Når jeg så virkede entusiastisk og glad, gik med hovedet højt osv, så kunne hun pludselig godt gå smiley

  • #4   1. maj 2013 Har du nogensinde prøvet at stå i 10 minutter i en afslappet holdning med hesten i den anden ende af snoren, og bare kigge på den? Hvordan ser hesten ud efter 10 minutter? Den spejler dig, og begynder mere eller mindre at sove. så hvis hesten skal gå hurtigere, skal du først ændre dit kropssprog. Din energi skal have en retning. Der er også forskel på hvordan du snakker med mennesker, udelukkende vha. energien. Hvis du kommer ind i et lokale, og siger hej... meget monotont og kedeligt, end hvis du kommer glad ind og siger Hej!.
    så tænk på dit kropssprog. Det kan gøre meget (-;


Kommentér på:
Når hesten går aaaaalt for langsomt ind fra fold -.-

Annonce