{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Foder til ældre heste? {{forumTopicSubject}}

Da jeg er nået frem til at mit foder ikke er optimalt for mine heste søger jeg nu nogen nye alternativer smiley
Det drejer sig om to heste.

Info:
Triton, vallak, 19år, rides 3-4 gange i ugen. Fine tænder, og god huld. får 16kg wrap til natten, dog noget mindre nu når der er græs, samt 1 flage halm, han går pt. på græs ca 12timer om dagen med masser af græs, fodres pt med lucerne, vitamin og byg og olie

Laban, (shetlænder) Vallak, 31år, longeres - trick trænes - gåes med 3 gange i ugen, lidt dårligere tænder blandt andet løse, god huld, han får ca 5kg klippet wrap til natten, samt 1kg klippet halm, og går på græs 12 timer ca, fodres pt kun med gulerødder da han ikke gider æde andet, om vinteren spiser han normalt og får vitamin, byg og lucerne smiley



Det ideelle for mig ville selvfølgelig være at finde et mærke jeg kunne bruge til dme begge, selvom jeg godt ved at det et at sætte håbet højt smiley

Jeg søger et FULDFODER produkt, hvor der helst ikke skal tilsættes noget smiley Og i må gerne skrive de mængder i vil gå ud fra hestene skal have:) vedhæftet er et billed af dem hver


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Foder til ældre heste?
Kommentér på:
Foder til ældre heste?

Annonce