{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
774 visninger | Oprettet:

AD OG MERE AD {{forumTopicSubject}}

ÅÅÅÅH NEJ !
En af mine store frygte andet end edderkopper og stort set alle krybdyr er simpelthen nummer 2 på min liste over de mest klammeste dyr jeg virkelig frygter er den flyvende stankelben !

Og nu er de fandme kommet igen.. AD AD AD AD !!!
jeg er sindssygt bange for dem!
ikke nok med de er ulækre de flyver også ind i hovedet på en, de sætter sig på en og aaaarg!! kan slet ikke tage dem ..
iiiiiiivh ! ad bad ..
kan slet ikke holde ud at være i samme rum som sådan en, den skal bare dø og atter dø !
Jeg kan virkelig græde, hvis min kæreste ikke fjerne dem, da jeg faktisk er virkelig bange for dem!
lidt ligesom edderkopper ..

Hvordan har i det med flyvende stankelben ?

Til jer som ikke lige ved hvad en flyvende stankelben er, så linker jeg lige et billede :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  AD OG MERE AD
  • #1   11. maj 2013 Jeg er også herre bange for dem, netop fordi de flyver ind i hovedet på én smiley

  • #2   11. maj 2013 http://www.hestegalleri.dk/forum/Off-Topic/880709-stankelben_kan_overleve_alt_hvorfor - forklare meget godt hvordan jeg har det med stankelben ..

    Troede bare ikke de kom allerede smiley Slut med at sove med vinduet åbent om natten!


  • #3   11. maj 2013 Åh, jeg er ikke ligefrem bange for edderkopper eller stankelben, medmindre det er dem på størrelse med en knytnæve der i ny og næ lister hen over vores gulv. Men de er træls, når de flyver ned i hovedet eller håret på en! Jeg er nu mest bange for frøer og tudser. Hvis jeg ser en tudse, tør jeg ikke gå over i stalden, medmindre det virkelig er nødvendigt! Om sommeren kigger jeg altid i brusekabinen og i toilettet, om de er der. Ved det godt, selvfølgelig er de ikke i toilettet. Men jeg kigger altså alligevel, for tænk hvis de kommer og kravler op i røven på én!

  • #4   11. maj 2013 De er så snot forvirret, og de skal altid flyve ind i hovedet på den, sætte sig på en, eller flyve lidt omkring ens hoved! IIvvvh ! jeg er så rædselsslagne for dem!
    der fløj på et tidspunkt 3-4 stykker KÆMPE store inde i min kæreste og jegs soveværelse og han ville bare ikke fjerne dem i sjov, jeg lagde mig under dynen og begynde at græde, virkelig i angst ! jeg er så bange for dem!
    Men jeg har så været så smart at investere i et myggenet til mine vinduer så mit vindue kan være åbent, men ingen dyr kan komme ind ! det er så smart smiley
    fandme nej om der skal komme flere klamme dyr ind til mig!


  • #5   11. maj 2013 DE er klamme... Og så bare den lyd de laver!!!
    Så ved man bare de er et sted nær én - your end is near - og så swoosh lige ned mod en!!

    yrk... Hader de fyre.. Men har tvunget mig selv til at tage en op engang imellem, for at overvinde min frygt..
    Andre gang bliver det bare vild panik smiley ha ha total pige..


  • #6   11. maj 2013 Jeg kom engang til at sluge en levende edderkop fordi den var faldet i min kaffe kop - ad, det kan jeg godt sige dig!

  • #7   11. maj 2013 Jeg har en gang siddet inden under sådan et myggenet, og lige pludselig så var der altså et stankelben derinde sammen med mig. Forestil jer hvordan det kan have set ud. Panikslagen mig fanget inde i et myggenet imens jeg prøver at undgå stankelbenet .. Jeg tror faktisk jeg har traumer derfra.

  • #8   11. maj 2013 sjov historie med de der tudser smiley
    Jeg havde lige fået min hundehvalp og skulle ud og besøge min veninde, langt ude på landet og jeg ved udmærket godt der er kæmpe tudser der ude, men tænkte ikke lige over det i det øjeblik min hundehvalp står med en i munden ! smiley
    Jeg SKREG og min mor skreg og vi stod og råbte af hinanden, at en af os skulle tage den ud.
    og min mor råber at min hund dør og jeg skulle tage den ud af hans mund!
    fordi en tudse sprøjter gift ud af sig, når de bliver bange!
    jeg prøvede virkelig man kunne bare ikke få mig selv til det, men jeg fik gjorde det til sidst efter vi havde skreget lidt af hinanden smiley
    så tog jeg den ud og kastede den væk, og jeg siger jer den var KÆMPE ! og det værste af det hele er, min hund Gustav, havde dens ene ben i munden, som sprællede helt vildt meget ! AAAAAAD og han spiste det..
    når men ikke nok med det, da vi skulle over til vores bil, hvad hopper så ind i mig?
    en kæmpe tudse til ! jeg kastede hunden ind i bilen, og kastede mig selv der ind og min mor kørte i kæmpe fart !
    det resulteret også til at min elskede lille Gustav blev syg smiley
    men overlevede ! smiley


  • #9   11. maj 2013 Åh, godt at din hund overlevede det! Det kunne have gået galt smiley jeg var engang ude at svømme i badebassin med min daværende bedste veninde og efter lidt tid, opdager vi, at der er tudser i smiley fuck jeg fik travlt med at komme op! Det der betrak til at komme over bassinet lagde ved siden af, og da jeg springer op, træder jeg på en tudse. Ad ad ad. Jeg tør ikke bade i badebassin mere. Aldrig smiley

  • #10   11. maj 2013 Og så er der mig der virkelig har fobier for alt hvad der har med biller, fluer og stankelben at gøre! Føj for helved! De må gerne side et sted, men de skal absolut ikke flyve eller kravle mod mig!

  • #11   11. maj 2013 Iiiiivvvvh kunne lige se det for mig! føj føj føj ..
    alle krybdyr - tudser/frøer - slanger er bare ikke noget der burde høre hjemme i Danmark smiley de måtte gerne smutte for min skyld ad ad ad ad ad ad smiley haha


  • #12   11. maj 2013 De hamrende søde. I skolen (3 klasse) havde vi en som hed Meyer. Han boede ude i bruse rummet og vi hilste altid på ham og prøvede at give ham mad. Jeg har intet imod insekter og krybdyr, de kan være ulækre men er ikke bange

  • #13   11. maj 2013 Tina

    Du er simpelthen ikke normal smiley hvor meget skal du ha for at fjerne alle de krybdyr som kommer hjem til mig? smiley


  • #14   11. maj 2013 Flying jo jo smiley gør det med glæde gratis

  • #15   11. maj 2013 Tina

    Fedt ! du er ALTID velkommen, kan man få sådan et akut nummer? et man kan træffe hele døgnet rundt? smiley


  • #16   11. maj 2013 Det er bare SÅ klamme og jeg hopper skrigende rundt når de kommer for tæt på mig.
    De flyver som om de er stang fulde og slet ikke kan styre hvad retning de vil flyve.

    MEN jeg har et super våben - min elektriske fluesmækker !!!
    Genial og kan varmest anbefales for de her fulde klamrianer. XD


  • #18   11. maj 2013 Dyr med vinger generelt! HADER DEM!

    Natsværmere og sommerfugle er nok værst! Kan gå helt i panik, hvis jeg VED at der er en på mit værelse... Især hvis den pludselig er væk, så jeg ikke kan se den :-(...

    Hader, hader, hader dem!


  • #19   11. maj 2013 Ticktack: jeg har prøvet den elektriske fluesmækker. Rister dem, de slår gnister og ryger. 10 min efter så lever de igen smiley


  • #20   11. maj 2013 fjck dig!!! aaargh, skulle lige til at sove, men nu kan jeg ikke tænke på andet end de klamme dyr!! hader dem smiley

  • #21   11. maj 2013 haha smiley egentlig ret sjovt at mennesker der har med heste at gøre er bange for så små dyr smiley siger ikke jeg ikke selv er bange for dem, jeg kunne løbe skrigene bort, hvis jeg se en, meen efter 3 år i et gammelt hus hvor alt kryb kravler ind, så lære man at acceptere det (eller hvert fald rykke sig til et andet rum)

  • #25   11. maj 2013 Puha nej! De små flyvende monstre får mig til at ryste, og stivne!
    Her til morges var der 3-6 stankelben på mit værelse smiley
    Jeg skreg og løb ud! Kom tilbage bevæbnet med 4 katte,1 hund, stegepander og en flue smækker! >:D
    Hader de kryb! smiley >:/


  • #26   11. maj 2013 Ja føj, jeg vågnede engang med en stor brun edder kop .i munden:-(

  • #28   11. maj 2013 STOP med de mund edderkopper!!!!! Det er da for klamt!!!

Kommentér på:
AD OG MERE AD

Annonce