{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Intet nummer. {{forumTopicSubject}}

N har jeg de sidste 2 uger dagligt fået nogle opkald, hvor der ikke vises noget nummer. Normalt står, der hemmeligt nummer, hvis det er en med hemmeligt nummer, men her står der bare at der er et indgående opkald.

Jeg tager den ikke, da jeg ikke vil snakke med folk, der ikke tør tilkendegive sig selv.

Men Jeg er jo alligevel lidt nysgerrig. Hvad eller hvem kan det være?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Intet nummer.
  • #1   31. maj 2013 Hvem det kan være?o.O
    Der er altså mange mennesker der ringer med hemmeligt den dag i dag. Det kan være personer fra kommunen, læge, eller andre offentlige steder der ofte ringer med hemmeligt ..
    Det kan være min far, som også ringer med hemmeligt - men nu godt tør tilkendegive sig af den grund. Dog har han ikke rigtig nogen grund til at ringe til dig, men forstå min pointe ;o)

    Tag den, lad være med at sig noget indtil den anden person har sagt noget, eller spørg hvem du snakker med. Derefter kan du jo altid smide røret på. Hvis de i 2 uger bliver ved selvom du ikke tager den, kunne man jo fristes til at tro at det var noget vigtigt.


  • #3   31. maj 2013 Jeg ved at mange ringer med hemmeligt nummer, men så plejer der at stå: Hemmeligt nummer ringer.

    Her står der ingenting, og den ringer kun et par sek.
    Jeg er jo også ude i at jeg nok bliver nødt til at tage den, men 1)Så er det min privat telefon, og alt det vigtige kører på firma telefonen. Det vigtige er vores dyrlæge, banken osv.
    2) Så hører man jo ofte om folk, der får rippet deres konto igennem telefonen, ude at have givet nogle oplysninger.


  • #4   31. maj 2013 altså hvis politiet ringer vil der stå ukendt/indgået osv
    hvor hvis fx jeg sætter "hemmeligt nummer" på min telefon vil der stå hemmeligt nummer.:D
    altså det har noget at gøre med om man er registreret til at ringe med hemmeligt nummer.


  • #5   31. maj 2013 Cille, så hvis politiet ringer, står der ingenting?

  • #6   31. maj 2013 ja eller hvis fx du har registreret dig til hemmeligt nummer (så man slet ikke kan finde dit nummer) smiley hvis du forstår.:D


  • #7   31. maj 2013 Hmm. Hvis jeg når det næste gang den ringer, så må jeg jo prøve.

    Men for dælen, når den kun ringer få sek. så sætter det ski lidt krav til min spurt igennem stuen.


  • #8   31. maj 2013 haha.:D altså ved ikke om jeg ville turde alligevel.:D
    men altså hvis nu lad os sige det var politiet. så havde de mødt op for en uge siden. så dem er det nok ikke.:D


  • #9   31. maj 2013 Har også oplevet det.
    Jeg er så af den holdning, at er det vigtigt nok, så lægger folk en besked! Jeg gider simpelthen ikke tage den, når jeg ikke ved hvem det er! smiley


  • #10   31. maj 2013 Hønsemusen, sådan er jeg også. Eller send et brev!

    Jeg er bare ekstra mistænkelig, når telefonen kun lige når at give lyd, og så bliver der lagt på.


  • #11   31. maj 2013 Hihi, jeg skal heller ikke nyde noget så smiley

  • #12   31. maj 2013 Tag den ikke.. hvis det havde været noget vigtig og du ikke havde taget din telefon, havde personen nok fundet en anden måde at kontakte dig. Og det lyder for mig mærkeligt at der kun lige bliver ringet også lagt på.

  • #13   31. maj 2013 hej
    alle de irreterende sælger ringer hemmeligt og som hønsemusen jeg tager den ikke folk kan lægge en besked hvis de vil mig noget min gamle onkel ringer hemmelig og ved jeg ikke tager den så jeg får lige en sms inden
    man kan framelde sig sælger via telefon på robinsonlisten på kommunen


  • #14   31. maj 2013 Lad være at tage den..
    Det virker meget mærkeligt at der ingen ting står, det kan fx være sådan et opkald at hvis du tager den så koster det omkring 100 kr i sekundet smiley
    Jeg ville lade være med at tage den når der slet ikke står noget, synes det er en helt anden sag hvis der står hemmeligt nummer smiley


  • #15   31. maj 2013 hvis det er telefonfin siger du "det er hos politiet " så holder de hurtigt op smiley

  • #16   31. maj 2013 Der står ingenting.
    Plejer at være lidt mere large, når der står hemmeligt nummer, men her står ingenting.
    Og når alle vigtige instanser har et andet telefon nummer til mig, så er jge lidt forstående overfor, hvem eller had det kan være.

    Men politiet eller andre, vil jo finde mit privat nummer, hvis de skal bruge mig. KAn bare slet ikke se, hvad de skulle bruge mig til.


  • #17   31. maj 2013 Pernille K; du må forgud skyld ikke tage den!!!
    Det har lige været oppe i medierne, med ukendte numre eller offentlige lange numre, og det er pis mennesker nede fra somalia der ringer, og så får du satme en dyr regning smiley
    Jeg har fået de samme opkald, som du beskriver smiley


  • #18   31. maj 2013 Se så er det jo godt, at tvivlen lod mig komme til gode. Havde nemlig godt hørt et eller andet om det.

    Mange tak! Så lader jeg den bare være.


  • #19   31. maj 2013 Jeg ringer med hemmeligt nummer fordi jeg ikke ANER hvordan jeg slår til at jeg har vis nummer. smiley

Kommentér på:
Intet nummer.

Annonce