{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byd velkommen
  • #1   6. jun 2013 Nå hvorfor det??


  • #2   6. jun 2013 Synes mildt ud sagt at hg stinker til at byde heste velkommen! Synes ikke det er rimeligt at en hest der er oprettet d. 19 maj kun har omkring 30 velkommen stemmer, når den har både de nævnte antal billeder som der skal være samt rimeligt tekst!

  • #3   6. jun 2013 Jamen så er det efter min mening godt at det ikke er deíg der skal godkende smiley

    Prøv lige at læse det her : http://www.hestegalleri.dk/brugerbetingelser - deri finder du de faktiske regler omkring hvornår du må afvise og ikke, synes det er den mest latterlige grund og afvise pga for lidt beskrivelse vi er allesammen forskellige og jeg gider personligt ikke skrive romaner omkring mig og min hest men jeg vi da rigtig gerne vise den frem smiley


  • #4   6. jun 2013 Katrine kunne ikke være mere enig synes efterhånden det er blevet fuldstændigt latterligt de kriterier der skal opfyldes for at få en hest godkendt!!


  • #5   6. jun 2013 Jeg har budt alle velkomne, nogle er kommet ind nu... Må indrømme jeg er dårlig til at byde velkommen da jeg ikke holder mig opdateret hver dag om nye der vil ind... Dette er et galleri og ikke en roman side, så om der er lidt eller meget tekst alle skal være velkomne. Nogle er unge piger som ikke ejer et spejlreflekskamera og må nøjes med mobil og de skal selv også være velkomne!

  • #6   7. jun 2013 Så fik jeg budt alle velkommen og fik to ind smiley
    Siden det er ærgerligt at folk skal vente så længe på at få deres hest ind smiley


  • #7   7. jun 2013 Fedt der er kommet ihvertfald 7 ind siden jeg bød velkommen... Der var der nemlig 53 der ventede... Nu det "kun" 46

  • #8   7. jun 2013 Jeg tror vidst jeg er træt, der skulle stå synes istedet for siden.. :o)
    Ja det begynder da at hjælpe på det. Jeg tror virkelig det er det nye design som gør det, man tænker, af en eller anden grund ikke over at byde velkommen som man gjorde med det gamle smiley


  • #9   7. jun 2013 Tina A og Isabella er meget enige med Jer begge og kan da os se der er kommet nogen ind så lidt hjælper det da på det smiley

    Tror os det nye design tildels har skylden også er folk bare blevet lidt mere 'kræsne' med hvad der bliver sluppet igennem i forhold til tidligere, synes bare primært man skal tænke på at er tilknytningen der eller raen er rigtig kan alt det andet jo komme bagefter også byd da velkommen alligevel og kom med nogle ideer til forbedringer smiley


  • #10   7. jun 2013 Ja eller også har folk bare mest fokus på debatter som ligger til den anden side....

    Egentlig forstår jeg ikke det der BYD velkommen når nu ingen gør det og mange afviser selvom personen overholder reglerne men fordi de måske ikke syntes hesten er køn eller alle billeder er uden rytter... Suk!

    Jeg syntes i såkaldte velkomstpointerne skal skæres drastisk ned så det ikke er 125 da dem fra maj ikke engang er på 50. Suk igen!

    Mange er kræsne og forventer alt er fulde romaner, stævne billeder og ALT er taget med spejlreflekskamera. Desuden forstår jeg heller ikke man skal give, lav,middel,høj ekstra høj fordi det er jo et galleri så hvad skal man dømme det på? Hestens farve, billedernes kvalitet, tjah giv mig en god grund?


  • #11   7. jun 2013 Tror jeg kunne være en rigtig god ide og skære ned på point det ville formentlig os gøre at de ikke ligger så lang tid!?

    Må bare indrømme at dem jeg synes ofte er kritiske ikke burde være kritisk enten så har de knap så gode billeder eller så er hestens profil fyldt med et kæmpe hjerte med hestens navn også er det det der fylder i teksten.

    Med den seneste hest jeg skulle have godkendt var der en der afviste med for lidt beskrivelse - på hendes hest havde hun et enkelt afsnit mere end mig, det er sq da og gå i små sko smiley


  • #12   7. jun 2013 I må også meget gerne hjælpe min rosita med at komme ind smiley

  • #13   7. jun 2013 De profiler som er helt tilbage fra maj måned er fordi de er blevet afvist også har brugeren oprettet den igen nu her.. Men så står dato bare for første oprettelse stadig ved hesten..

  • #14   7. jun 2013 Jeg er ikke så god til at byde velkommen.. Men syntes bestemt heller ikke man tænker så meget over at der er folk som venter, man ser dem jo ikke.. Her hentyder jeg også til designet.. Jeg afviser aldrig på billeder.. Men hvis der bliver modsagt sig selv i teksten eller Man ikke skriver ens tilknytning så er jeg nok slem til at afvise.. smiley

Kommentér på:
Byd velkommen

Annonce