{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
782 visninger | Oprettet:

Så bliver man sgu hesteejer! :D {{forumTopicSubject}}

Ja - nu er det så min tur til at blive hesteejer! smiley

Det er faktisk en lidt sjov historie, men jeg er fuldt ud tilfreds med mit køb haha smiley .

Jeg var oppe og prøve en 5 års hoppe i April, som jeg måske skulle låne. Jeg blev helt vild med den og planen var så at jeg skulle låne hende et stykke tid og derefter købe hende.
Desværre stod hun lige pludselig kun tilsalg og jeg havde bestemt ikke pengene til hende smiley .

Jeg fulgte dog med på nettet efter og håbede på at finde pengene.
Til mit held fik jeg tilkendt erstatning fra en arbejdsulykke og jeg tænkte, hey, jeg kan ikke slippe af med mine mén, men jeg kan bruge pengene på noget der gør mig glad og giver mig overskud i hverdagen. Derefter tog jeg så en uge til Holland hvor jeg hele tiden snakkede om den her hest som jeg havde prøvet i April som jeg nu kunne købe.

Så da jeg kommer hjem kan jeg se på ejers statusopdatering på facebook at hesten er taget af markedet - surt show. Så må jeg jo kigge videre efter heste.
Jeg finder så en anden hest som jeg er vild med da jeg er nede at prøve den - dagen efter ringer jeg til ejer for at fortælle at jeg gerne vil købe den, men den er allerede solgt. Just my luck.

Jeg vælger derfor at skrive til den hest jeg prøvede i April's ejer, om hun kender en hest ala. hende jeg har prøvet, tilsalg.
Også skriver hun at den er tilsalg igen - vi snakker så lidt sammen og jeg drog så til Aalborg for at prøve og springe hende en smule, da hun trods alt købes som springhest! smiley .

Og ja, nu har jeg underskrevet købskontrakt og venter bare på at min "lille" hest skal igennem dyrlæge på tirsdag kl. 10!
Jeg glæder mig som et lille barn til at få hende hjem, det kan sleeeeeet ikke gå hurtigt nok! smiley .

Det er bare min dejlige pony i hestekrop - samme sind og temperament! Jeg følte mig bare hjemme med det samme jeg kom i sadlen første gang og hun er bare et rigtig nussehoved uden at være alt for påtrængende! smiley

Kan slet slet ikke få armene ned! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så bliver man sgu hesteejer! :D
Kommentér på:
Så bliver man sgu hesteejer! :D

Annonce