{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blive brun. :)
  • #2   12. jul 2013 Der er sku ikke noget at gøre.. Smut på stranden, lig i haven, på folden .. Ja, bare over alt.:) Det skal nok komme!

  • #4   12. jul 2013 Fugtig hud bliver også nemmere brun end tør hud så det er en god ting at sørge for at bruge fugtighedscreme hver dag så huden ikke er tør for så tager den nemlug ikke rigtig imod sol smiley

  • #6   12. jul 2013 Om jeg har solcreme på eller ej, sker der intet. Bruger faktor 15, og smører mig med cremer hver dag.. Må blive ved med desperat at være ude.. smiley

  • #9   12. jul 2013 Jeg 'flytter ud' når det bliver sol.. Jeg laver ALT uden for hvis jeg kan komme til det.. Om det er at ordne mine negle, læse en bog eller hvad det er er lige meget. Kan det gøres ude gør jeg det... jeg er typen der bliver hurtigt rød så jeg er nød til at have solcrem på men så bliver jeg også okay brun så snart jeg husker at være ude en times tid, ind 20 minutter og så ud igen så min hud har lidt pause

  • #10   12. jul 2013 Jeg kan ikke få farve, så jeg gider slet ikke spilde tiden på det. Min kosmetolog siger forøvrigt også, at det er bedre at holde sig væk fra solen, da man får rynker af det smiley

  • #13   12. jul 2013 Gud hvor er det rart at høre der er andre der har det ligeså svært med at få farve som mig.. Det er vel endnu engang bare min hud type, der gør jeg ikke tager så godt i mod.. smiley

  • #14   13. jul 2013 Det kommer an på hvilken hud type du har tror jeg. Nogen har nemt ved at få sol, andre meget svært.. Jeg var ude ved en sø i 4timer og jeg fik sol med det samme, alt for meget smiley Men jeg har også en etnisk baggrund, nok derfor jeg har super nemt ved at tage imod solen smiley Det har ikke noget med DK at gøre, men det bedste sted at tage sol er i nærheden af vand smiley


  • #15   13. jul 2013 Efter nogle dage i solen, er der da sket lidt forandring. Er ikke blevet en brun farve, men en mørkere bleg/lys end jeg plejer.. Så med en god portion tålmodighed skal det nok komme.. Har også været ude at investerer i noget andet solcreme og after sun smiley

Kommentér på:
Blive brun. :)

Annonce