{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.385 visninger | Oprettet:

Hvem vil i helst møde? {{forumTopicSubject}}

Ja, hvem vil i helst møde af kendte?

Den jeg aller helst vil møde, er helt klart Justin Bieber. Om det så er et m&g, hvor jeg kun når at kramme ham, jeg vil bare gerne.. røre ham.. og se ham virkeligt. Dog vil det ikke gøre mig noget, hvis jeg sådan rigtig mødte ham, hvor jeg kunne få lov til at køre en samtale med ham.. Jeg vil væde med at han er virkelig forståelig, og jeg ville ønske jeg kunne fortælle ham min historie, og fortælle ham hvor meget han betyder for mig.

Udover ham, vil jeg også kæmpe for at møde mit andet idol, Elyar Fox. Der er en støre chance for at have en samtale med ham, og møde ham ude på gaden, da han ikke er så kendt endnu.

Jeg har mødt mine andre idoler, nemlig Janoskians. Har mødt alle 5, Beau, Daniel, James, Luke og Jai. Noget af det vildeste! Det bedste var at jeg tilbragte lidt over en time med dem, så dem spise, krammede dem alle, fik autografer og billeder, og så dem køre rundt på skateboard. Jeg hentede dem også i lufthavnen, hvilket jeg er så glad for at jeg fik gjort! Det var en oplevelse for livet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvem vil i helst møde?
Kommentér på:
Hvem vil i helst møde?

Annonce