{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
921 visninger | Oprettet:

Hvorfor er der så mange!? {{forumTopicSubject}}

Ja - nu har jeg stødt på jeg ved ikke hvor mange brugere på 81 år, som simpelthen ligner nogle på 10-11 år i deres egoalbums smiley
Hvordan kan det hænge sammen, at man vælger ikke at have anonym alder - og lægge egoalbums ud?
Er det fordi man ikke kan blive taget seriøst som ung?

Eller hvad? Er jeg helt væk? smiley

Ellers godmorgen smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvorfor er der så mange!?
  • #1   20. jul 2013 Nej man kan ikke blive taget seriøs som ung, og det at de skriver den alder og lægger de albums ud, giver nok svaret på hvorfor.

  • #2   20. jul 2013 Det er noget dem der ikke er så gamle gør smiley Så tror de at man tager det de skriver mere seriøst fordi de så tror man ikke kan gætte alderen smiley Men ja når der står 81 år ved man godt at det fx ikke er en på 30 eller 40 der skriver smiley

    Men jeg synes det er en hel skæv indgangsvinkel til at blive taget seriøst, jeg tager en der er 13 år mere seriøst end en der står 81 år ved smiley


  • #3   20. jul 2013 Og så må jeg også hellere lige tilføje at så længe folk skriver ordentligt og ikke rakker folk ned på alt muligt personligt i tråde der handler om alt muligt andet og som bare bliver ved og ved og tror de er nok så vældige og har ret.. Det er sådan nogle man ikke kan tage seriøs.. Og der er jeg tilbøjelig til at sige at det er fordi man ikke er så gammel at man ikke har lært hvad man kan tillade sig og ikke kan tillade sig..

    Og så er det også bare så fantastisk at se at der er mange af de mindreårige på fx. 12 og 13 osv der godt kan se at den adfærd er forkert og gør opmærksom på det, det er simpelthen så dejligt at se så fornuftige børn og ja også unge mennesker smiley Dem har jeg STOR respekt for smiley

    Og så er der jo så også de børn og unge der har det svært med at høre sandheden fra de ældre brugere, men det er vigtigt at huske at man som 12 årig kan være virkelig god til at ride men at man slet ikke har den erfaring og i det hele taget livserfaring med sig i bagagen som voksne har. Så det kan være en rigtig god ide at lytte til de voksne brugere uden at føle sig trådt på og blive sur, for det er faktisk en mulighed man får for at blive bedre og klogere smiley


  • #4   20. jul 2013 Det er da helle ikke fair. Hvad nu hvis personen ER 81 år.

  • #5   20. jul 2013 Desir - hehe så har de nok drukket ungdoms eliksir smiley
    Men jeg har også mere respekt for dem som er ærlige og modne nok til at være på nettet smiley
    Desværre ikke så meget for dem som er 81 og utroligt barnlige!


  • #6   20. jul 2013 Det er jo også okay :-))

  • #7   20. jul 2013 Nu synes jeg ikke at alder er noget privat, men jeg forstår dem der fx ikke sætter på hvor de bor osv. men lige netop alder synes jeg faktisk burde være obligatorisk, det er da slet ikke så slemt som fx at sit fornavn er i brugernavnet og at der står område det kan folk bruge til meget mere end en alder hvis det er det man er bange for..

    Jeg synes det er fint at man rent faktisk kunne have mulighed for at se hvor gammel personen er for hvis man fx ser noget hvor man fx tænker at det vil man lige sende en pb omkring, så er det da rart at vide om man skriver til en på 12 eller en på 40, ikke fordi at man ikke skal skrive pænt til folk for det skal man altid, men mht
    til sprogbrug betyder det bare meget om personen er 12 eller 40..


  • #9   20. jul 2013 Må indrømme at jeg har det ligesom Michella....

  • #10   20. jul 2013 Jeg har mindre "respekt" for en 13-årige som har en HG alder på 81, end en 13-årig som tør vise deres alder.
    For ærlig talt, man kan sagtens læse sig til om det er en bedrevidende teenager der skriver, eller om det er en mere moden person.


  • #11   20. jul 2013 Jeg har personligt den holdning overfor min egen alder og har haft det i nogle år at min alder må stort set alle vide, dog kan jeg blive ret træt af det når folk dømmer mig på min alder, men det må man leve med og så viser man sig jo bare mere imponerende hvis man har ret og knap så skuffende hvis ikke smiley og min fornavn må folk som jeg har skrevet lidt med gerne vide, kummune/landsdel deler jeg også gerne, der skal jeg dog have skrevet en del med personen. Mens billeder af mig selv foretrækker jeg (for nu ihvertfald) ikke at folk ser smiley og mit efternavn er også privat smiley

  • #12   20. jul 2013 ÆselDyret - Man går jo i barndommen, når man bliver gammel, siges der smiley

  • #13   20. jul 2013 Godt spørgsmål, har selv stillet mig ca. Det samme.
    Det irriterer mig lidt at der står 81 ved nogen, men det er kun fordi jeg er en af de mest nysgerrige mennesker på denne jord.
    Så når jeg er kommet over min nysgerrighed, så tænker jeg at det er folks eget valg. Det kan og vil jeg ikke gøre noget ved smiley
    Men synes ikke man skal skjule ens alder af skam/frygt for at blive taget useriøs. Vi har alle været der, eller også kommer vi dertil smiley


Kommentér på:
Hvorfor er der så mange!?

Annonce