{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
648 visninger | Oprettet:

Efterlyser heste!! {{forumTopicSubject}}

nr 1:

Navn: Handsome

Alder: Han var 7 Da vi havde ham så vil skyde på han er han er 12-16 år nu smiley

Race: Travhest

Stangmål: 165-169 cm

Aftegn: Mener han havde en stjerne og måske også to hvide sokker

Kendetegn: Han var ret frisk, Har gået 2 travløb (Bullund travbane) Hvor han slog over i galop og blev diskvalificeret. Var virkelig en energi bombe og havde altid ret meget krudt når han skulle rides. var trafiksikker.

Nr 2:

Navn: Edison

Alder: Han var 1,5 år gammel da vi havde ham så i skyde på han er 3-4 år nu smiley

Race: Ren Tinker med rød pas

Stangmål: Dengang mener jeg han var de 138cm men han er sikkert højere nu

Aftegn: Han er mest hvid men har store sorte pletter, mener han havde helt hvid hale. stor bred blis.

Kendetegn: Dengang vi havde ham var han Hingst, han blev solgt til en på fyn. Han var meget rolig men var også lidt hingstet. Han er under Dansk Tinker Forening, Hans far mener jeg hedder Kenzo's Welsh Boy men er ikke sikker!

Nr 3:

Navn: Cindy

Alder: Hun var 4 da vi solgte hende så hun er nok 6-7 år nu smiley

Race: Connemara-blanding

Stangmål: 130 (måske har hun vokset lidt)

Aftegn:Helt grå! Med sort man og hale og sort aftegn!

Kendetegn:Hun knytter sig RIGTIG meget til sine ejere! Hun blev ved et uheld solgt til en forbandet hestehandler som solgte hende videre, nede ved sønderjylland. hun kan godt lide børn hvis bare de er stille omkring hende. så snart hun ved nogle ikke gør hende ondt er hun den sødeste overfor personen.

nr. 4

Navn: Ronja (Limira's Ronja)

Alder: hun er 5 (solgte hende i vinters)

Race: fjordhest/oldenborg blanding

Stangmål: 147,5 cm

Aftegn: Hun er karamel brun Med zebrastriber på forbene. Sort/blond man og sort hale.

Kendetegn: Hun har haft en skade på begge forben her i vinters. ved ikke om det er helet men venstre forben er 5 cm og højre er såret 1,5 cm hun er den muskuløse type, hoppe med stort H. Største nusse hovede.

Nr 5:

Navn: Maja

Alder: Hun var 7 da vi solgte hende så hun må være 11-14 nu smiley

Race: Shetlænder

Stangmål: 102 cm

Aftegn:En lille stjerne i panden, rød

Kendetegn: Mega sød.. Min alderførste pony! Største nussehovede. elskede skovtur.

Nr. 6:

Navn: Prins (Lille Prins)

Alder: Han blev født i vores stald d. 9 april. han må nok være 5-7 år nu smiley

Race: Shetlænder

Stangmål: Dengang vi solgte ham Var han næsten ligeså høj som sin mor smiley (Hans mor er Maja)

Aftegn: Lille stjerne, Lys man og hale, rød

Kendetegn: Han var hingst da vi havde ham og blev også solgt som hingst føl. han var lidt af en fræk fyr! smiley Kan ie huske så meget om ham udover han var nuttet og sød og self. ret føllet smiley




Skriv til mig hvis i kender en af hestene!! smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Efterlyser heste!!
Kommentér på:
Efterlyser heste!!

Annonce