{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

hvor kan man søge part ell udlån vestjylland? {{forumTopicSubject}}

Hej HG
syntes jeg har kigget alle steder efterhånden
og søgt rundt omkring, da jeg søger en pony/blid hest
at nusse om, ride lidt på evt modtage undervisning på,
har redet for nogle år siden og er kommet igang igen men ja da dressur ikke er mig og min ryg ikke kan holde til spring mere, vil jeg gerne hygge ride/skovturs ride måske lidt dressur, da jeg i følge min ridelære ikke er under nybegynder, trods de få timer jeg har haft der ude, men stadig er jeg lidt nervøs for højden på heste og vil ikke sige jeg er en nervøs rytter slet ikke når jeg først kender hesten/ponyen

men kan det passe at der slet ikke er nogen i Tarm og (bus afstand) vil hygge lidt hest med mig ??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvor kan man søge part ell udlån vestjylland?
  • #1   26. jul 2013 prøv da at smide opslag op ved købmænd, ridesteder o.l. Langt fra alle hesteejere kommer på HG, HN o.l. sider, så der kan sagtens sidde en hesteejer et sted derude der mangler lige netop en som dig.

    -ærgerligt du ikke bor lidt tættere på os, for vi mangler faktisk en der har lyst til at nusse, hyggeride osv på vores "pensionist", men Oksbøl er vidst lige rigeligt langt smiley

    Held og lykke med jagten, er sikker på der nok skal være nogen der kunne mangle en hånd smiley


  • #2   26. jul 2013 hvor langt ligger Oksbøl her fra er det ikke ved Ølgod?


  • #3   26. jul 2013 får min instruktør til at køre mig til Nymindegab og ride så mon ikke han kan logges ??
    evt ku jeg ta en bus til varde ?? og så måske i ku hente??


Kommentér på:
hvor kan man søge part ell udlån vestjylland?

Annonce