{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
876 visninger | Oprettet:

Enghøjs Ponyclub? {{forumTopicSubject}}

Hej alle! smiley
Undskyld hvis forummet er lagt forkert.
Imorgen skal jeg på ridelejr aka. Enghøjs Ponyclub for første gang. Så ville da lige hører om nogle af jer havde været der før? smiley
Hvad syntes i om det, og hvordan var det?
Er der nogle der også skal derhen imorgen?




- Hold forummet i en ordentlig tone. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Enghøjs Ponyclub?
  • #1   3. aug 2013 Jeg tænker at jeg måske skal derover næste år

  • #2   3. aug 2013 Vil også gerne vide det smiley skal dog ikke derhen i år smiley

  • #6   3. aug 2013 Jeg sætter ikke min fod på deres gård igen.
    Det er totalt underlige regler de har, de behandler en som om man er 3 år, og jeg følte jeg var i et fængsel.


  • #7   3. aug 2013 Og ja de var ret grove i munden ang undervisning.
    Jeg red en hest der var ret stærk og ville gå op i r*ven på de andre, jeg ville ikke hive den unødvendigt meget i munden så jeg ville lave en volte. Og så blev jeg skældet og smældet på at jeg 'bare' skulle lave halve parader, ja tak, det er nemmere sagt end gjort! Når vi skulle galopere var det i en række.


  • #8   3. aug 2013 Skal lige siges jeg var der sidste år smiley

  • #10   3. aug 2013 jeg har været der. Jeg syntes ikke der var så meget at lave når man ikke red andet end at åbne slikboden og sidde oppe på sit værelse og spise slik..... Første dag jeg var der følte jeg mig slet ikke velkommen og følte bare at alle hadet mig.... Jeg skulle til første undervisnings time og jeg kunneikke finde ud af deres MÆRKELIGE gjorde så jeg tog lidt tid. Så kom en af hjælpetræneren hen til mig og blev sur og truede men at smide mig på et dårligere hold. Da jeg så skulle ride kunne jeg ikke forstå at heste blev ved med at bakke og det var åbenbart fordi at jeg havde stamme tøjler hvilket jeg ikke havde. De var helt normal ligesom man plejer at skridte med. Man skulle holde helt ude i spidsen af tøjler ellers bakkede den. Jeg kom ofte til at tage lidt strammere fat da det var en vane for mig at sådan havde jeg kunne ride ALLE heste. Så blev ride læren pænt sur på mig og til sidst råbte hun sur til mig "slip nu de tøjler". Jeg følte mig ret utilpas og havde enlig bare lyst til at tage hjem men boede 4 timer der fra.
    Der var en ting godt ved det var at jeg fik nogle rigtig gode veninder som jeg stadig har kontakten til smiley
    Jeg har ikke tænkt mig at tage der hen igen!


  • #11   3. aug 2013 Syntes der er meget debat omkring Enghøjs rideljr:)

    //Stephanie N M Poulsen


  • #12   3. aug 2013 Og en af deres heste der hende stod bare midt på banen og bukkede og ikke ville gå frem med en anden pige. Håber ikke at jeg gjorde dig for utryk.
    Der er mange der er søde af hesten jeg vil gerne anbefale Oskar så vær rigtig glad hvis du får ham! smiley


  • #13   3. aug 2013 Lidt ærgerligt med alle de negative ting dagen inden du skal afsted, synes du selv skal forme din mening smiley
    Har hørt om flere der synes det er/var godt..

    Når det er sagt har jeg dog også været der et år (dog for mange år siden) og jeg kom heller ikke igen..


  • #14   3. aug 2013 Tinna R: Det er selvfølgelig rigtig..Nu må jeg se.. smiley

  • #15   3. aug 2013 Har været der. Har ligsom nogle af de andre, har jeg ikke tænkt mig at komme der igen.
    Det var ikke decideret dårligt, men absolut ikke den bedste ridelejr jeg har været på. Undervisningen var ikke den bedste, men det var hyggeligt når vi red i skoven.
    Man skal for det meste være 2 om en hest, medmindre man har egen hest, og hende jeg delte hest med var ikke specielt venlig, hun var hele tiden sur. Det ødelagde det lidt for mig.
    Og JEG synes det var lidt kedeligt når man ikke red eller passede sin hest, følte ikke jeg havde så meget at lave, andet end at springe selv, hvilket jeg ikke synes er så sjovt.
    - Der var sikkert en masse andre der synes der var virkelig hyggeligt.

    Og det skal nok blive hyggeligt, tænker jeg. Der er en masse søde heste, dog også nogle lidt "bokssure" heste.
    Men glæd dig, og dan din egen mening. smiley


  • #16   3. aug 2013 Jeg synes det var vildt fedt at være der, jeg vil sige hvis man gerne vil videre i sin ridning, så skal man ikke der over, men ellers er det super hyggeligt. Pg med søde heste, men jeg vil sige at du skal vælge det store Soverum, der hvor næsten alle sover, der er nemlig et godt fællesskab:)

  • #17   3. aug 2013 hmm det lyder da som om det er gået ned ad bakke for enghøjs.

    jeg kom der da jeg var barn og den gang var det et super godt sted, der var kvalitets heste og undervisningen var god. ja ejerne var strenge, og der var regler, men det skal der være med så mange børn og heste samlet på et sted. jeg var den gang en af de uartige og havde min faste plads ved spisetider, lige ved siden af ejeren så han kunne holde mig i ørene.
    den gang blev der lavet mange aktiviteter, og man var træt når man kom i seng.
    der var strigle konkurrencer, pudsning af seletøj, ridning uden sadel, daglige strandture, forskellige lege, vandkamp, hver morgen havde jeg skovling af hovslag (som straf lol), der blev lavet skattejagt og en masse andre ting.
    jeg var meget glad for at komme der som barn.

    senere var jeg der som hjælpe pige, og havde begynderholdene. også her var jeg glad for at være der, det var selvfølgelig ikke det samme som at være der som barn. som hjælpe pige er der meget mere ansvar og meget mere arbejde.

    men jeg har alle dage været glad for Enghøjs
    ved dog ikke hvor glad jeg ville være for det i dag, om jeg ville kunne forenes med deres metoder.

    mød du op med et åbent sind og få dig en fed oplevelse.....


  • #18   3. aug 2013 Jeg kommer lige i tanke om lidt mere..
    Der var en pony derovre der sparkede og bed i boksen så de proppede en mundkurv på hende ?! Jeg ville da løse problemet istedet for at proppe en mundkurv på den.... Den sparkede efter en så snart man nærmede sig boksen, og det var selvom man vidste man ikke var til nogen trussel, gav godbidder og snakkede beroligende til den..
    Nogle af ponyerne stikker af når de skal ud på fold, det gjorde den jeg red på, og jeg sagde til dem da vi skulle trække ud at jeg havde ondt i skuldre og havde været til massør et par dage før, så det ville være perfekt hvis jeg kunne trække en pony der ikke hev og sled i en. Jamen jeg kunne bare trække den jeg red, den var skam super rolig, oki doki det gør jeg, hvad er det første ponyen gør? At stikke af så jeg ligger bagefter og hænger i træktovet, jeg får den da stoppet, kun fordi den styre ind efter en anden pony. Det kan da ikke være rigtigt tænker jeg, og næste dag da en af de ældrere og stærkere piger skal trække den, laver den det samme nummer..
    Og så da vi skulle ordne seletøj står jeg og en anden pige og snakker om deres underlag, det er sådan noget..ja jeg kan ikke forklare hvad det er.. Og så kommer ejeren forbi og siger 'Det er fordi vi i forhold til mange hestejere tænker på ponyerne' ..
    Ooooog jeg følte mig slet ikke velkommen overhovedet. Jeg følte jeg var til besvær for dem, og jeg glædede mig faktisk til bare at komme hjem igen.


Kommentér på:
Enghøjs Ponyclub?

Annonce