{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tegne på heste med kridt!?
  • #1   5. aug 2013 Det må nok være mig du har set gøre det smiley Lavede i hvert fald et indlæg om det herinde i går aftes smiley

    Og jeg har bare brugt alm. kridt som man tegner på fliserne med og sådan noget smiley

    Jeg kan sige, at det virkede faktisk med det samme på Frida og Maggie, og de var slet ikke plaget af dyrene dengang de var tegnet smiley

    Men man skal nok være forberedt på, at kridtet jo ikke i den forstand tegner pelsen som kvægfarven mange andre har brugt, så den går nok lidt nemmere væk, hvis man strigler eller det regner smiley

    Men til gengæld tror jeg selv på, at det er sundere at bruge det i stedet for kvægmalingen, da det jo bare er kalk, mens det andet jo faktisk er en form for maling smiley

    Et billede af Frida efter hun er blevet tegnet med kridt smiley

    (link fjernet)


  • #2   5. aug 2013 For mig ville det være en fordel at kunne male den hvor det nemt går at igen, da jeg ikke er sikker på at komme der ud hverdag ^.^

  • #3   5. aug 2013 Jamen du kan jo altid prøve med kridtet smiley Du kan jo se om det virker, men ved os har det virket meget godt smiley

  • #4   5. aug 2013 Havde selv investeret i et zebradækken i stedet for.

  • #5   5. aug 2013 Køb hellere et zebra dækken.. Heste har meget sart hud og de kan let blive irriteret..

    Det er ligesom dem der sprayer deres heste med kvægmaling.. Det er faktisk ikke sundt.. Køer står ikke uden for i solen lige som heste..

    Heste står ude og bager i solen hvor køer står indenfor..


  • #6   5. aug 2013 Dækkenet er jo et tyndt et, så det er jo ikke såå slemt, jeg havde også overvejet at købe et dækken, men lige nu har jeg ikke lige 500 kr. i overskud til et dækken, og så er de da vidst også i restlager mange steder, så vidt jeg er informeret.

    Og så syntes jeg ikke at kridtet er så slemt som kvægfarven overhovedet. Det er jo slet ikke kemisk sammensat som det der bliver brugt til kvæg, og så er det jo ikke huden der skal farves, men pelsen.


  • #7   5. aug 2013 Min pony står kun ude om natten smiley da der simpelhen er for mange fluer ovs.. om dagen smiley

  • #8   5. aug 2013 Jeg er SÅ enig med dig, Cecilie. Jeg har i hvert fald tænkt mig at måle ponyen med kridt i dag. smiley
    Til TS: Jeg synes, du skal prøve med kridtet. Det virker sikkert, og det er jo nemt nok at gøre, for du kan vel bare børste det af, hvis det ikke fungerer for din! smiley


  • #9   5. aug 2013 Vi skal skam også have malet nogle flere i dag smiley Så snart har jeg et tigerdyr rendende rundt på folden x3 (Kurt bliver nok lige malet med noget sort hvis jeg kan finde det, og det gider virke denne gang, evt. kul ;)) og Prins kunne nemt blive til en rigtig zebra (han er jo hvid), så lidt sorte striber med noget kul, så er den der smiley

    Tror man skal regne med, at de lyse heste nok kan være lidt svære at tegne på, dog virkede blåt kridt meget godt på Fridas hvide områder smiley


Kommentér på:
Tegne på heste med kridt!?

Annonce