{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
796 visninger | Oprettet:

Forslag til siden ?? {{forumTopicSubject}}

Jah, hvor gives de?

Jeg er nemlig møgtræt af at skrive svar i forrumemner, bruge tid på at forklare mig og formulere mig forståeligt og godt, for at det så bliver slettet.
Personligt kunne jeg godt bruge en regel der hed at forumemnet ikke kunne slettes før 24 timer efter oprettelse (eller 12?) af opretteren selv. Selfølgelig skulle HA'erne kunne gøre det, og man kan jo som opretter tage fat i en HA'er, hvis emnet begynder at blive personligt hetz eller rigtig ubehageligt.
Eventuelt så at man kan slette mere end et emne i døgnet, bare det er over x antal timer gammelt..

Jeg ser emner der er oprettet, uden andet formål end åbenbart at spilde andres tid, og jeg synes det er voldsomt respektløst overfor alle der vælger at bruge deres tid på at svare.

Min tanke er at det kunne lære dem, der opretter emner, for at slette dem umiddelbart efter, at tænke sig om en ekstra gang inden de opretter.

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der er ved at være træt af at det ikke virker som om folk tænker sig om, inden de opretter et emne.. Eller ikke kan stå ved det de har skrevet..

Og opretter her i forum for lige at veje stemningen. Ville også være træt af at sende et forslag ind, hvis det kun er mig der synes om det. smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forslag til siden ??
  • #1   7. aug 2013 Jeg er meget enig! Især hvis man kommer med en smule kritik. Ellers bliver emnet glødende hedt!

  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #3   7. aug 2013 problemet er bare, at hvis jeg nu f.eks. opretter et indlæg om en ting, så bliver det ekstremt hurtigt kørt over til at emnet pludselig omhandler noget helt andet, end hvad meningen egentligt var.. - så er det altså dejligt at man kan slette, og oprette et nyt, i håb om at folk kan holde det under samme kat.

  • #4   7. aug 2013 Hvis der er tilstrækkeligt mange for regner jeg nemlig med at smide et link til emnet her også, når / hvis jeg foreslår det.

    Folk må meget gerne skrive hvorfor de er for, eller hvorfor de er imod.. smiley


  • #5   7. aug 2013 Det er endnu mere irriterende, at lave to emner om det samme. Hvis emnet ændrer sig, så bed dem om at holde sig til det, det reelt handler om?

  • #6   7. aug 2013 Agree!! Du er nu en ret så kløgtig bogholder! smiley

    Prøv at spørge en HA'er, hvor man kan sende forslag ind?


  • #7   7. aug 2013 Synes det er en super idé:D
    Det er bare så skide irriterende når folk sletter deres emner bare fordi de ikke får de svar de selv vil ha'...


  • #8   7. aug 2013 Nånå, så fortsætter jeg da lige her..

    Jeg er for, af samme grund som dig.. Heh.


  • AMT
    AMT Tilmeldt:
    maj 2007

    Følgere: 42 Emner: 131 Svar: 8.714
    #9   7. aug 2013 line: men hvis diskussionen først er begyndt at blive rigtig varm, som de gør hurtigt her inde, hopper folk jo ikke tilbage til emnet igen smiley

    men jo, det er en god ide, at folk ikke bare kan slette med det samme igen.. især fordi det ofte er de spændene emner der bliver slettet, smiley


  • #10   7. aug 2013 Astrid
    Den havde jeg ikke overvejet. Hvis folk kørte den alt for voldsomt ud på et sidespor og ikke lyttede til "STOP SÅ FOR DJÆVLE DA I HUNDEEKSKREMENTER" så ville jeg nok afabbonnere emnet, eller hvis den udviklede sig grimt, tage fat i en HA'er.

    Det er nemlig altid de gode emner folk sletter (og også uden en grund jeg når at læse) ... Eller personlige emner hvor opretter ikke engang besvære sig med at sige "tak" inden de sletter.

    Seriøst, den med at bruge tid på at forklare at man godt kan blive gravid af præspærm og hvorfor og hvorledes, glæder sig til at se opretters svar .. og så er emnet slettet - så føler man godt nok at man har spildt sin tid på et velformuleret og korrekt svar..


Kommentér på:
Forslag til siden ??

Annonce