{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Skoledag - hvordan gik det så?
  • #1   14. aug 2013 Jeg startede i 10. klasse i mandags og det er super fedt, vi kan allerede snakke sammen alle sammen og vi samarbejder rigtig godt sammen (:

  • #2   14. aug 2013 Startede i 2.g i dag. Og vi er bare blevet haglet ned om hvor mange lektier vi får og alle de store opgaver vi skal skrive. Men det har nu også været fedt at se klassen igen smiley

  • #3   14. aug 2013
    At gå ledig, det er herligt! ;o).


  • #4   14. aug 2013 jeg startede i dag og var faktisk ikke så nervøs som jeg troede jeg ville være smiley men jeg ville gerne have snakket med nogle flere - forbandet generthed! smiley

  • #6   14. aug 2013 Startede i 9 (på samme skole siden 0) og jeg har bare glædet mig så meget! Jeg har den bedste klasse jeg kunne tænke mig, så det var selvfølgelig dejligt at se dem igen! Vi har mest gennemgået årsplanerne i de forskellige fag, og i fysik er vi startet hårdt ud med en masse! smiley

    Dejligt at du allerede har fået nogle at snakke med, så føler man sig ikke helt alene smiley


  • #7   14. aug 2013 Jeg startede i 3.g på HTX. Vi har lidt omvæltninger i år fordi vi får ny uddannelsesleder snart (og har mistet vores helt igennem fantastiske, som gerne ville arbejde tættere på hans hjem), og så har en af vores lærere forberedt os på, at lærerne vil overholde deres nye arbejdstider. Det vil komme til at gå ud over os, men de kan ikke gøre noget ved det. Fedt... Hurra for dumme aftaler...

    Jeg mødte til kl. 10, og vi fik fri allerede 10.25. Jeg blev dog til 13.20 sammen med en flok andre. Både for at hygge lidt, og se på alle de nye 1. års.


  • #8   14. aug 2013 startede også idag smiley Havde lidt håbet nogle vil sætte sig ned og snakke med mig men efter den første time blev vi lidt mere snaksagelige allesammen og vi samarbejdede godt smiley

    går forresten på en ny skole og kender kun 3 elever ud af 100-120 :3 hihi, men de er søde allesammen smiley

    Og vi er faktisk mange flere drenge end piger!! xD jeg er vant til det er omvendt!! smiley


  • #9   14. aug 2013 Jeg er startet i 10.

    Kan ud fra hvad jeg har oplevet idag Kan jeg fortælle at jeg HADER mit skole skema

    På de 5 dage vi går i skole der har jeg 4 forskellige mødetider
    (dog elsker jeg fredag der har jeg normal møde tid og fri kl 1230


  • #10   14. aug 2013 Og når ja nu kan jeg sige jeg har mødt en over internettet

    Nemlig personen over mig i min første besked smiley


  • #11   14. aug 2013 Jeg er lige startet i 7 klasse og der har man jo fået nye klasser så jeg var ret nervøs. Da jeg skulle fortælle om mig selv var jeg ret nervøs og hakkede i det jeg sagde og snakkede mega hurtigt og nej nej nej! Det var så pinligt! xD Men ellers gik det mega godt og jeg har fået verdens bedste klasse! smiley

  • #12   14. aug 2013 Det gik da meget fint. Mega hårdt, og starte igen, og er godt færdig efter at have redet heste, og arbejde. Puha.

    Men har været heldig med min klasse, super rare mennesker. hahaha smiley


  • #13   14. aug 2013 Startede mit 2. år på HG i går, og det var egentlig fint nok.. Vi har fået 6 nye i klassen. Mig og de to tøser jeg plejer at hænge ud med, snakker rigtig godt med to af dem.
    I dag havde vi kun 2 lektioner (10:20-11:50 :D), og det samme i morgen.


  • #14   14. aug 2013 Jeg begyndte også i mandags - i 1.g. Synes det er skønt at møde så mange nye ansigter, og jeg havde faktisk troet at jeg ville være mere genert end jeg har været.. Men er glad for det indtil videre, jeg synes dog at lektionerne er meget (!!) lange, og al den intro-snak er forbandet kedelig..

  • #17   14. aug 2013 Startet i 8 klasse.. Ikke lig frem spændene at komme i skole igen... Vil hellere ha ferie:-D

  • #18   14. aug 2013 hov foresten jeg startede første år på hf smiley

  • #19   14. aug 2013 Startede ud med at få alt for travlt imorges. Så øsregnede det, og jeg måtte løbe hele vejen ned til busstoppestedet, så min makeup var totalt død, min mascara var løbet og jeg lignede en våd hund.
    Så blev bussen prop fyldt (fedt fedt fedt fedt, heldigvis EFTER hvor jeg var stået på)
    Så skal vi have time og jeg sidder så med to fremmede mennesker (fint nok hvis ikke den ene var for bange til at snakke med mig og den anden ignorerde mig)
    Øv
    Men ellers er det fint nok smiley
    Fik så også beskeden om at Ronaldo nu skal sælges, og om jeg ville købe ham, hvor jeg blev nødt til takke nej.. Kunne så ikke rigtig koncentrere mig resten af dagen fordi jeg havde det så dårligt med at jeg ikke havde tiden til ham - eller pengene for den sags skyld. Skyldfølelse av for den

    Imorgen starter vi ud med idræt i første time, og så skal vi fotograferes senere på dagen - skyd mig bare tak


  • #21   15. aug 2013 Skal først starte på efterskole på søndag smiley

Kommentér på:
Skoledag - hvordan gik det så?

Annonce