{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
870 visninger | Oprettet:

Gave til fyren der har ALT? {{forumTopicSubject}}

Min kæreste har 18 års fødselsdag her i starten af næste måned. Jeg har i det sidste halve år eller deromkring overvejet hvad fanden han skal ha' og jeg er desværre ikke kommet op med noget der er brugpart...

Jeg har et budget der hedder max cirka 800 kr, og rigtig gerne billigere, for så meget har jeg ikke engang i måneden når alt er betalt..

Problemet er lidt at han virkelig har omtrent alt hvad han kan få brug for og har brug for. Har truet ham med lyserødt, plysset sexlegetøj som han kunne pakke op foran familien, men han skal nok få det vendt til at det er noget jeg tænder på og synes er fantastisk.

Hans ønskeliste indeholder cirka 5-6 uinspirerende punkter, som hans svigerfamilie (min familie), jeg og hele hans familie har fået. Så den kan jeg som sådan ikke bruge til det helt store..

Tøj har han, han har de fleste elektroniske gadgets. Han dyrker ikke holdsport.. Han kunne godt bruge en ny mobil, men det ved jeg at han selv køber,

Planen er at vi flytter sammen til næste forår eller sommer, derfor kunne flytte-hjemme-fra ting også være en mulighed, men det synes jeg ligesom at han ligeså godt kan få fra sin familie og ikke fra mig.

Yderligere har han været så sød at tage rideundervisning for at invitere mig med ud på ridetur i det nordjyske - skidesødt og romantisk, og jeg kan ikke lade være med gerne at ville give noget lige så godt eller bedre.


Nogle gode idéer, inspiration eller andet? :o)
(Jeg er seriøst desperart!)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gave til fyren der har ALT?
Kommentér på:
Gave til fyren der har ALT?

Annonce